Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway 2025

7.924 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 » | Laatste
Alrob2
0
Precies en dat heb je nu nodig.
En als de storm over is tzt JET verkopen en goedkoop elders inkopen.
Hoe simpel kan een strategie zijn.
BtB180
0
quote:

Alrob2 schreef op 31 maart 2025 12:46:

Precies en dat heb je nu nodig.
En als de storm over is tzt JET verkopen en goedkoop elders inkopen.
Hoe simpel kan een strategie zijn.
Kun je dan niet beter geld aan de zijlijn zetten? Hoewel de kans misschien klein lijkt, is er nog steeds een mogelijkheid dat de deal niet doorgaat. Ik vermoed maar zo dat de koers dan niet op 19.30 blijft hangen ;)
Alrob2
0
quote:

BtB180 schreef op 31 maart 2025 12:54:

[...]

Kun je dan niet beter geld aan de zijlijn zetten? Hoewel de kans misschien klein lijkt, is er nog steeds een mogelijkheid dat de deal niet doorgaat. Ik vermoed maar zo dat de koers dan niet op 19.30 blijft hangen ;)
Inderdaad een risico. Maar ik neem het bewust. Als er geen overname komt zal de koers terugvallen naar de €12, of nog lager. Dus 40% verlies is dan mogelijk maar op de langere termijn zal JET steeds meer winst maken en zie ik de koers op eigen kracht wel weer op het huidig nivo komen. De intrinsieke waarde ligt immers volgens meerdere analisten nu nog veel hoger dan het huidig nivo, en het door mij in JET belegde geld is voor de zeer lange termijn, minstens 5 jaar, bestemd, eigenlijk voor termijndeposito's.
Vandaar.
effegenoeg
0
quote:

Corcorrectie schreef op 31 maart 2025 09:17:

Jet is nog steeds een veilige haven.
Als de hele markt met een dikke 10% gaat dalen zal prosus gaan mee bewegen.
De cijfers waren al brandhout.
BtB180
0
quote:

Alrob2 schreef op 31 maart 2025 13:08:

[...]
Inderdaad een risico. Maar ik neem het bewust. Als er geen overname komt zal de koers terugvallen naar de €12, of nog lager. Dus 40% verlies is dan mogelijk maar op de langere termijn zal JET steeds meer winst maken en zie ik de koers op eigen kracht wel weer op het huidig nivo komen. De intrinsieke waarde ligt immers volgens meerdere analisten nu nog veel hoger dan het huidig nivo, en het door mij in JET belegde geld is voor de zeer lange termijn, minstens 5 jaar, bestemd, eigenlijk voor termijndeposito's.
Vandaar.
Ah oke, maar dat is dan een andere strategie dan "als de storm over is JET verkopen en wat anders terug kopen", toch?
Leon57
1
quote:

Corcorrectie schreef op 31 maart 2025 09:17:

Jet is nog steeds een veilige haven.
Heb daarom vandaag bijgekocht
Alrob2
0
quote:

BtB180 schreef op 31 maart 2025 13:09:

[...]

Ah oke, maar dat is dan een andere strategie dan "als de storm over is JET verkopen en wat anders terug kopen", toch?
Klopt, maar ik zal, denk ik, als de koersen de komende maanden nog sterk verder dalen, de verleiding waarschijnlijk niet kunnen weerstaan om ipv de termijn deposito's toch weer aandelen te kopen, en dan de zgn dividend aristocraten.
Jimnotaris
0
quote:

Alrob2 schreef op 31 maart 2025 13:08:

[...]
Vandaar.
De kans dat JET "steeds meer winst" gaat maken is uiterst klein. Ze maken nu al geen winst en de huidige marktsituatie en/of vooruitzichten zijn belabberd. Alleen een overname kan voor een hogere koers dan 10 euro zorgen. Wees blij met het huidige bod van Prosus, want het zou een ramp zijn als het toch niet doorgaat.
Bohera
2
Prosus zal het op €20,30 nooit laten lopen en ook nog eens 410 miljoen betalen als de deal niet door gaat. 4,1 miljard is voor Prosus een kleine uitgave 3% voor hun op het totaal.
Alrob2
3
quote:

Meerdanjebestkanjenietdoen schreef op 31 maart 2025 14:21:

Maar weer bijgekocht, 1/3 portefeuille nu in JET
Haha ik ben niet de enige die net JET een risico neemt, nu bij mij 2/3e van mijn portefeuille.
sonic319
0
quote:

Hendrik Roo schreef op 30 maart 2025 20:35:

[...]

Als je geen weerwoord hebT.
Richting mensen die zich respectvol gedragen, zou ik dit niet doen. Maar voor jou maak ik een uitzondering.
Respect met een t moet je verdienen
Niet zomaar verkrijgen is mijn op school geleerd nu met een d
BtB180
0
quote:

Alrob2 schreef op 31 maart 2025 14:24:

[...]
Haha ik ben niet de enige die net JET een risico neemt, nu bij mij 2/3e van mijn portefeuille.
Jij beschouwd JET als veilige haven zeg je hierboven. Dan is het toch geen risico nemen als dat je overtuiging is?
Deventenaarforever
1
quote:

sonic319 schreef op 31 maart 2025 15:17:

[...]
Respect met een t moet je verdienen
Niet zomaar verkrijgen is mijn op school geleerd nu met een d
Is mij geleerd
spartapiet2
2
Zeg jonges en mijsjes, houdt nu eens even op met dat geseur over de spelling. Ga terug naar de bazis, koop of verkoop JET, stuur zinnige berigten en hou verder op over het taalnivo. We hebben niet allemaal het buskruidt uitgevonden.
Dutch trackers
1
Vandaag op de dip 25% uitgebreid.
Dan kan ik ook aanmelden eerste of tweede ronde. En een deel aanhouden voor de uitrook procedure (3e ronde), dat moet tegen een redelijke prijs.
Sir Piet
0
quote:

Jimnotaris schreef op 31 maart 2025 13:37:

[...]

De kans dat JET "steeds meer winst" gaat maken is uiterst klein. Ze maken nu al geen winst en de huidige marktsituatie en/of vooruitzichten zijn belabberd. Alleen een overname kan voor een hogere koers dan 10 euro zorgen. Wees blij met het huidige bod van Prosus, want het zou een ramp zijn als het toch niet doorgaat.
U bent?
Drs P.
3
quote:

Sir Piet schreef op 31 maart 2025 17:38:

[...]

U bent?
mogelijk nog een overgebleven trol die de memo nog niet heeft gelezen -:)?
Mensen hebben meer te besteden, ook de Duitse economie gaat dadelijk een behoorlijke injectie krijgen en hun radicaal linkse regering is gelukkig ten einde. Al met al ziet het er mi. goed uit voor JET, zeker nu ze niet meer in de US actief zijn. Prosus heeft een koopje, of wordt het toch nog DD?
7.924 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 2 apr 2025 14:30
Koers 19,420
Verschil +0,035 (+0,18%)
Hoog 19,475
Laag 19,390
Volume 278.179
Volume gemiddeld 1.972.856
Volume gisteren 610.264