Heineken « Terug naar discussie overzicht

Heineken 2025

1.893 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 » | Laatste
White Arrow
2
Pernod Ricard wist in Parijs met 2,7 procent te stijgen, ondanks dat de Franse likeurgroep de outlook voor het lopende boekjaar verlaagde, vanwege de economische en geopolitieke onzekerheden. Analisten van Jefferies oordeelden dat de nieuwe outlook realistischer is en de weg vrij kan maken voor herstel in de toekomst.

Sectorgenoot Diageo, dat eerder deze week al de outlook introk, steeg met 1,1 procent in Londen.

In Kopenhagen won Carlsberg 6,3 procent. In 2024 boekte de bierbrouwer meer omzet, terwijl de winstgroei conform de eigen verwachting was. De outlook was voorzichtig, maar in lijn met de marktverwachting, volgens analisten van Barclays, die zich wel zorgen maken over de volumes.
Hans2021
0
quote:

White Arrow schreef op 6 februari 2025 14:48:

Pernod Ricard wist in Parijs met 2,7 procent te stijgen, ondanks dat de Franse likeurgroep de outlook voor het lopende boekjaar verlaagde, vanwege de economische en geopolitieke onzekerheden. Analisten van Jefferies oordeelden dat de nieuwe outlook realistischer is en de weg vrij kan maken voor herstel in de toekomst.

Sectorgenoot Diageo, dat eerder deze week al de outlook introk, steeg met 1,1 procent in Londen.

In Kopenhagen won Carlsberg 6,3 procent. In 2024 boekte de bierbrouwer meer omzet, terwijl de winstgroei conform de eigen verwachting was. De outlook was voorzichtig, maar in lijn met de marktverwachting, volgens analisten van Barclays, die zich wel zorgen maken over de volumes.
Alles is relatief dus. Zo heeft elk nadeel zijn voordeel.
White Arrow
0
quote:

bp5ah schreef op 6 februari 2025 14:11:

[...]
D'er is eigenlijk weinig in te schatten momenteel 't flippert nog al de laatste weken, ook NN

Ik ben al lang blij dat dit hier vandaag naar boven flipperde en ik d'er ook nog wat aan heb, daarvoor moest je je dan wel klemkopen, op weekbasis( vanaf vrijdag j.l. ) is't nog steeds 3 * niks.

Was dit wat er bij komt nu vandaag vanaf gegaan dan kon ik gaan duimzuigen en was ik uitgeteld geweest voorlopig ...

Niet te voorspellen ....
Tsja, ik ben hier een beetje aan het dollen. ;-) Erg optimistisch ben ik niet meer over het aandeel en de gehele sector. Het zal voor mij een hele lange zit worden, vermoed ik.

Het is nog niet zo erg als Fugro. Momenteel mijn grootste bleeder, maar nog steeds vertrouwen in het aandeel. ;-)
Fredt de onnozele goudzoeker
0
Nou, waar blijft die tik naar beneden die we elke dag hebben als die Yanken open gaan?
bp5ah
1
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 6 februari 2025 15:32:

Nou, waar blijft die tik naar beneden die we elke dag hebben als die Yanken open gaan?
't is net als met die gasten die naar de dierentuin zouden gaan vandaag Fredt, die gingen niet ...

Nog niet tenminste ...

't pettert rond .26, nivotje ...
bp5ah
1
quote:

Hans2021 schreef op 6 februari 2025 15:34:

Positie in Heineken Holding verdubbeld ;-)
Arcelor ...
bp5ah
1
quote:

White Arrow schreef op 6 februari 2025 15:15:

[...]

Tsja, ik ben hier een beetje aan het dollen. ;-) Erg optimistisch ben ik niet meer over het aandeel en de gehele sector. Het zal voor mij een hele lange zit worden, vermoed ik.

Het is nog niet zo erg als Fugro. Momenteel mijn grootste bleeder, maar nog steeds vertrouwen in het aandeel. ;-)
't blijft slap bier iig, ook op de week tot nu. Ben blij da'k een sl heb gedaan op 76 half anders had ik er ook achteraan gelopen hier ...

Heineken loopt voor met 0.0 t.o.v. concurentie daar gaan we vast nog wat van horen en de notering is er al naar dat het allemaal wat minder is in de sector, maar dat is oud nieuws zolangzamerhand, kan't alleen maar beter ..., hoop je dan tenminste ...
White Arrow
0
quote:

bp5ah schreef op 6 februari 2025 15:49:

[...]
Arcelor ...
Heb ik. Aperam ook. Arcelor wel afgedekt met calls 25 dus ik doe niet meer mee. Sta nu wel op 1,5 euro winst plus alle geschreven premies gedurende 1 jaar. Was wel even slikken toen die naar de 20 ging. ;-)
bp5ah
0
quote:

Hans2021 schreef op 6 februari 2025 15:34:

Positie in Heineken Holding verdubbeld ;-)
Onverantwoord Hans :)
White Arrow
0
quote:

bp5ah schreef op 6 februari 2025 15:54:

[...]
't blijft slap bier iig, ook op de week tot nu. Ben blij da'k een sl heb gedaan op 76 half anders had ik er ook achteraan gelopen hier ...

Heineken loopt voor met 0.0 t.o.v. concurentie daar gaan we vast nog wat van horen en de notering is er al naar dat het allemaal wat minder is in de sector, maar dat is oud nieuws zolangzamerhand, kan't alleen maar beter ..., hoop je dan tenminste ...
Ik denk dat ze het van de minder ontwikkelde markten moeten hebben. Daar is gezondheid nog niet zo'n issue en de bevolking groeit nog steeds.

Als je niet van bier met alcohol houdt, koop je volgens mij ook geen 0,0. Dus als de jeugd voor andere drugs gaat, waarom dan nog 0,0. Lijkt me meer wat voor de Bob. ;-)
White Arrow
0
quote:

bp5ah schreef op 6 februari 2025 16:02:

[...]
Onverantwoord Hans :)
Ja. Hoeveel procent zit je nu al?
bp5ah
0
quote:

White Arrow schreef op 6 februari 2025 15:57:

[...]

Heb ik. Aperam ook. Arcelor wel afgedekt met calls 25 dus ik doe niet meer mee. Sta nu wel op 1,5 euro winst plus alle geschreven premies gedurende 1 jaar. Was wel even slikken toen die naar de 20 ging. ;-)
Wat dat betreft doe je het verstandiger dan de manier waarop ik beleg/speculeer ...

Relx en Wolters de saaie aandelen daar had je een hypotheek in kunnen stoppen, die lopen alleen maar omhoog, Wolters is volgens mij ook strontduur aan't worden.
Hans2021
0
quote:

White Arrow schreef op 6 februari 2025 16:04:

[...]

Ja. Hoeveel procent zit je nu al?
Low digit. Niet de moeite waard.
bp5ah
0
quote:

White Arrow schreef op 6 februari 2025 16:03:

[...]

Ik denk dat ze het van de minder ontwikkelde markten moeten hebben. Daar is gezondheid nog niet zo'n issue en de bevolking groeit nog steeds.

Als je niet van bier met alcohol houdt, koop je volgens mij ook geen 0,0. Dus als de jeugd voor andere drugs gaat, waarom dan nog 0,0. Lijkt me meer wat voor de Bob. ;-)
Da's ook weer waar dan is 0.0 wat braaf, tegenwoordig schijnen ze het liefst te Vapen, hoe ongezonder het is hoe liever ze 't hebben blijkbaar. Schijnt nog slechter te zijn dan roken ...
effegenoeg
0
quote:

bp5ah schreef op 6 februari 2025 16:09:

[...]
Wat dat betreft doe je het verstandiger dan de manier waarop ik beleg/speculeer ...

Relx en Wolters de saaie aandelen daar had je een hypotheek in kunnen stoppen, die lopen alleen maar omhoog, Wolters is volgens mij ook strontduur aan't worden.
In een stijgende trend is het vaak niet te duur om in te stappen is mijn ervaring.
Hans2021
0
White Arrow
1
quote:

bp5ah schreef op 6 februari 2025 16:09:

[...]

35 jaar ervaring. Jij ook geloof ik. Maar ik heb in de fondsenindustrie gewerkt en weet wel wat van risicobeheersing. Was niet altijd zo verstandig hoor. Heb in mijn jonge jaren ook veel met geleend geld belegd. Was ik opeens miljonair in guldens. Jaar daarop minder dan een ton, moest ik weer een baantje zoeken. ;-)
bp5ah
0
quote:

Hans2021 schreef op 6 februari 2025 16:15:

24 aandelenposities in porto. Grootste posities in Shell, SBM, NN, ASR en Ahold.
Wijs Hans, maar aan die vijf hierboven had je ook genoeg gehad, die doen het allemaal goed, qua koers en dividend.
effegenoeg
0
quote:

Hans2021 schreef op 6 februari 2025 16:15:

24 aandelenposities in porto. Grootste posities in Shell, SBM, NN, ASR en Ahold.
Win het van je met 32 posities.
1.893 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 6 feb 2025 17:35
Koers 67,320
Verschil +2,240 (+3,44%)
Hoog 67,340
Laag 65,280
Volume 987.891
Volume gemiddeld 756.380
Volume gisteren 968.337