Heineken « Terug naar discussie overzicht

Heineken 2025

1.836 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 86 87 88 89 90 91 92 » | Laatste
effegenoeg
0
quote:

Hans2021 schreef op 6 februari 2025 10:37:

[...]

Wat is Uw leeftijd als ik vragen mag ?
Ik hoop in Mei de leeftijd van 73 jaar te bereiken.
Hans2021
2
quote:

effegenoeg schreef op 6 februari 2025 10:38:

[...]

Ik hoop in Mei de leeftijd van 73 jaar te bereiken.
Das mooi effegenoeg ;-). Jij komt nog uit de knikkerperiode. Ik trouwens ook, maar ben een stuk jonger.
Fredt de onnozele goudzoeker
0
Ik zit ook 75% in Heineken hoor. 20% in NN, paar kleine te verwaarloosbare aandelen in wat zooi en wat cash.

Heb nog nooit zo'n gespreide portefeuille als nu gehad. Ik snap BP wel. Als je denkt een no brainer te hebben, waarom dan je geld in iets anders stoppen.

Nu met Heineken heb ik me daar wel flink op verkeken en ben ik er toch anders naar gaan kijken. Tot nu toe pakte het altijd goed uit. Zat ik ook 99% in één aandeel.

Maar goed. Stel dat Heineken wonderbier uit gaat vinden en de koers naar 100 euro vliegt dan ben ik ook wel zo koppig om hier gewoon te roepen: zie je wel! ;-)
effegenoeg
1
quote:

Hans2021 schreef op 6 februari 2025 10:40:

[...]

Das mooi effegenoeg ;-). Jij komt nog uit de knikkerperiode. Ik trouwens ook, maar ben een stuk jonger.
Dat was een eerste moment in mijn leven de honger in je te voelen van een één een twee te maken.
Ben overigens een sectoren belegger, dat zich geheel niet verhoud met de traders hier op het forum.
1
quote:

effegenoeg schreef op 6 februari 2025 10:48:

[...]

Dat was een eerste moment in mijn leven de honger in je te voelen van een één een twee te maken.
Ik ken wel leukere momenten hoe het was in mijn leven om van een één een twee proberen te maken. :-)
Flymon
1
Momenteel hier ongeveer 60% in biertje. Daarmee na vandaag (ook dankzij de opties) weer eens een beetje in de plus. Hopelijk kan de 12e het grootste deel er weer uit. Als de cijfers vergelijkbare plussen geven als vandaag bij Carlsberg zit ik er warmpjes bij deze lente.
0
quote:

Flymon schreef op 6 februari 2025 10:51:

Momenteel hier ongeveer 60% in biertje. Daarmee na vandaag (ook dankzij de opties) weer eens een beetje in de plus. Hopelijk kan de 12e het grootste deel er weer uit. Als de cijfers vergelijkbare plussen geven als vandaag bij Carlsberg zit ik er warmpjes bij deze lente.
Welke opties heb jij geschreven? Premies gaan wel lekker omhoog zo
Hans2021
1
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 6 februari 2025 10:42:

Ik zit ook 75% in Heineken hoor. 20% in NN, paar kleine te verwaarloosbare aandelen in wat zooi en wat cash.

Heb nog nooit zo'n gespreide portefeuille als nu gehad. Ik snap BP wel. Als je denkt een no brainer te hebben, waarom dan je geld in iets anders stoppen.

Nu met Heineken heb ik me daar wel flink op verkeken en ben ik er toch anders naar gaan kijken. Tot nu toe pakte het altijd goed uit. Zat ik ook 99% in één aandeel.

Maar goed. Stel dat Heineken wonderbier uit gaat vinden en de koers naar 100 euro vliegt dan ben ik ook wel zo koppig om hier gewoon te roepen: zie je wel! ;-)
Verstandig dat je toch begonnen bent met spreiden. Het spreiden van risico`s. No brainers bestaan niet Fred. Daar is Heineken het bewijs van. Hoewel op dit koersniveau een bijna (!) no brainer zou kunnen zijn ;-). Het vervelende is dat je dat achteraf pas weet.
effegenoeg
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 6 februari 2025 10:51:

[...]

Ik ken wel leukere momenten hoe het was in mijn leven om van een één een twee proberen te maken. :-)
;-}}}}}}}}}}
1
quote:

Hans2021 schreef op 6 februari 2025 10:53:

[...]

Verstandig dat je toch begonnen bent met spreiden. Het spreiden van risico`s. No brainers bestaan niet Fred. Daar is Heineken het bewijs van. Hoewel op dit koersniveau een bijna (!) no brainer zou kunnen zijn ;-). Het vervelende is dat je dat achteraf pas weet.
Achteraf weten we het allemaal. En echte no brainers bestaan inderdaad niet maar soms komt het wel erg in de buurt hoor. Shell op 10 euro zag ik verrekte weinig risico in op dat moment. Achteraf had ik mijn huis moeten verkopen en alles daar in moeten stoppen.
White Arrow
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 6 februari 2025 10:42:

Als zelfs jij het licht gaat zien, zal er voor Bp ook nog wel hoop zijn. ;-)

Heineken is absoluut geen no brainer en dat was Philips ook niet. Daarmee is zo'n grote positie meer gokken dan beleggen.
effegenoeg
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 6 februari 2025 10:59:

[...]

Achteraf weten we het allemaal. En echte no brainers bestaan inderdaad niet maar soms komt het wel erg in de buurt hoor. Shell op 10 euro zag ik verrekte weinig risico in op dat moment. Achteraf had ik mijn huis moeten verkopen en alles daar in moeten stoppen.
Mijn vinger zweefde toen boven de koopknop, toen al aardig gepositioneerd in Shell.
Op 12,50€ toch de bijkoop gedaan, Hoewel bijkopen sterk tegen mijn principe is.
Heb trouwens de hele positie van 3k nog in porto waarvan tweederde al een twintig jaar.
debeursiscrimineel
1
Flymon
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 6 februari 2025 10:53:

[...]

Welke opties heb jij geschreven? Premies gaan wel lekker omhoog zo
Ik heb tot zover steeds de C60.00 19DEC25 even aangehouden. Allemaal met zeer korte termijnvisie overigens. Vanmorgen ook weer van de hand gedaan, al had ik er beter nog even een uurtje mee kunnen wachten. Maar goed, achteraf praten. En alsnog een mooie plus uit gehaald.
White Arrow
0
White Arrow
0
Pernod Ricard verlaagt outlook
Gecreëerd: 10:16
(ABM FN-Dow Jones) Pernod Ricard heeft donderdag de verwachtingen voor het lopende boekjaar verlaagd, vanwege economische en geopolitieke onzekerheden.

De Franse likeurgroep verwacht een lage enkelcijferige daling van de autonome omzet voor het hele boekjaar, dat eindigt in juni. Pernod hoopt dat de autonome operationele marge op peil blijft.

Eerder mikte het bedrijf nog op een omzetgroei voor het lopende jaar.

Met het vooruitzicht op nieuwe importheffingen, stelde Pernod dat volgend jaar vermoedelijk een overgangsjaar zal worden, maar waarbij de autonome omzetontwikkeling wel kan verbeteren.

“We zijn erop gebrand om onze autonome operationele marges zo goed mogelijk te beschermen", aldus het bedrijf.

In de eerste helft van dit boekjaar, realiseerde Pernod een omzet van bijna 6,2 miljard euro, wat een autonome omzetdaling van 4 procent betekende. Op gerapporteerde basis liep de omzet zelfs met 6 procent terug.

In de VS daalde de omzet met 7 procent en in China zelfs met 25 procent. Europa wist de krimp te beperken tot 2 procent. India liet daarentegen een groei van 6 procent zien.

Onder de streep restte een 24 procent lagere winst van 1,2 miljard euro.

Door: ABM Financial News.
1.836 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 86 87 88 89 90 91 92 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 6 feb 2025 13:48
Koers 67,240
Verschil +2,160 (+3,32%)
Hoog 67,280
Laag 65,280
Volume 360.123
Volume gemiddeld 756.380
Volume gisteren 968.337