Smit Internationale « Terug naar discussie overzicht

Boskalis begint opnieuw

93 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 » | Laatste
Frensje
0
Helemaal met jouw verhaal eens Hans. En naast wat jij aangeeft ook nog een dividend van 3 euro, ofwel van circa 8% bij de huidige koers. Een duidelijker geval van dat het geld op straat ligt, zie je zelden.
[verwijderd]
0
De omzet is niet groot maar de trend is duidelijk.
Als er geen meer liggen op het oude niveau dan worden er gewoon aandelen gekocht op een hoger niveau.
Die omzet die er dan is wordt veroorzaakt door het liften van het offer.

Het is wachten tot Boskalis de 30% vol heeft en ondertussen is Smit natuurlijk ook zonder een overname een prima aandeel om te hebben want het is een prachtig bedrijf.
[verwijderd]
0
Ik denk nu serieus dat het aanstaande is, koers kan niet meer worden gedrukt en gaat straks helemaal los. Boskalis telt zijn knopen en denkt nu nog premie te kunnen bieden, maar het loopt snel weg.
[verwijderd]
0
Gaat wel hard nu inderdaad met best aardige omzet.

Een overname zou welkom zijn, nu zijn andere aandelen nog lekker goedkoop, als je er dan een paar op de hoofdprijs kwijt kan dan is dat wel ff een opsteker.
voda
0
Mooie dag voor Smit, wel een normaal volume...
Fonds: aand. Smit Internationale
Beurs: Euronext Amsterdam

Laatste Volume Tijd
Laatste 43,06 29 17:21:32
Verschil 3,27 8,2045 %
Bied 43,06 123 17:21:35
Laat 43,07 519 17:21:35
Hoogste 43,07 17:20:29
Laagste 39,90 09:01:16
Cum. volume --- 66.833 17:21:32
Indicatieve opening ---
Open 40,64 09:00:05
Vorig slot 39,795 30-03-2009
Gemiddelde dagomzet --- 65.795

[verwijderd]
0
Gisteren om 16.00 eruit geknikkerd voor 40,37. om ze weer later op te pikken na een terugval.. maar ja..gisternavond dacht ik het nog goed gepland te hebben.. allee vandaag naar de 43 euro.. heb de laatset tijd teveel slechte timing.. de vraag is krijg ik nog een kans..?voor ergens in de 30.. laag graag..
[verwijderd]
0
Vanmorgen eruit op 40,99(gistern gekocht voor 39,99) maar er weer in op gemiddeld 42,15. Ik zag een hele mooie uptrend en denk dat het bod aanstaande is.
[verwijderd]
0
Lijkt me toch een beetje overbought, ben er zelf net onder de 40 uitgestapt, misschien weer oppakken zo rond de 40.70 en anders pech.
Heb toen de winst, geherinvesteerd in Crucell net tijdens de dip soms heb je geluk soms heb je pech.

Grtz CV
[verwijderd]
0
quote:

CapraVacca schreef:

Lijkt me toch een beetje overbought, ben er zelf net onder de 40 uitgestapt, misschien weer oppakken zo rond de 40.70 en anders pech.
Heb toen de winst, geherinvesteerd in Crucell net tijdens de dip soms heb je geluk soms heb je pech.

Grtz CV
Indien overbought door overnameperikelen is gekomen dan is dat logisch. Blijft natuurlijk altijd gissen. Ja Crucell heb ik in januari ook ingezeten. Staat nog altijd op mijn watchlist. Ik hoop op scenario overname Smith en dan pas overname Crucell.

[verwijderd]
0
gezien de koersontwikkeling van de laatste dagen en de start van vanochtend, + 1,70 € op 44,66. Begin ik ook onderhand te geloven dat er ons iets te wachten staat.

Wil Boskalis met een acceptabel bod komen met een leuke premie lijkt het mij dat dit hen dwingt om snel met dat bod te komen.

Groet Triumph
[verwijderd]
0
Boskalis heeft verleden jaar al een bod gedaan. Als ze voor 15 september een hernieuwde poging doen om Smit over te nemen, moet dat bod minstens gelijk hun eerdere bod zijn. Na deze datum niet. Ze hebben dus geen haast.
JvH
1
quote:

rryn schreef:

Boskalis heeft verleden jaar al een bod gedaan. Als ze voor 15 september een hernieuwde poging doen om Smit over te nemen, moet dat bod minstens gelijk hun eerdere bod zijn. Na deze datum niet. Ze hebben dus geen haast.
Smit gaat sowieso niet akkoord met een bod onder 62,50 en dat weet Boskalis ook, dus ik verwacht binnenkort een bod van rond de 70.
[verwijderd]
0
70 euro zou een mooi overnamebod zijn. Snap niet dat er niet meer mensen hier zien dat buiten het dividend van 3 euro ook een overname op komst is.
pim f
0
quote:

lbiggles1 schreef:

70 euro zou een mooi overnamebod zijn. Snap niet dat er niet meer mensen hier zien dat buiten het dividend van 3 euro ook een overname op komst is.
misschien wel een reverse takeover: ik heb het al eerder gelanceerd. Smit koopt Boskalis en verkoopt al die baggerkul aan Jan de Nul. Zeg maar eens wat daar aan zou mankeren?
voda
0
quote:

pim f schreef:

[quote=lbiggles1]
[/quote]
misschien wel een reverse takeover: ik heb het al eerder gelanceerd. Smit koopt Boskalis en verkoopt al die baggerkul aan Jan de Nul. Zeg maar eens wat daar aan zou mankeren?
De kaspositie van Smit misschien?
En wat voor een bod op Boskalis had jij dan in gedachten?
[verwijderd]
0
quote:

voda schreef:

[quote=pim f]
[quote=lbiggles1]
[/quote]
[/quote]
De kaspositie van Smit misschien?
En wat voor een bod op Boskalis had jij dan in gedachten?
Voda, Pim heeft geen bod in gedachten op SMIT. Wij moeten allen hangen aan de hoogste galg als wij ook maar denken aan de overname van zijn geliefde SMIT (LOL)
pim f
0
quote:

triumph3 schreef:

Voda, Pim heeft geen bod in gedachten op SMIT. Wij moeten allen hangen aan de hoogste galg als wij ook maar denken aan de overname van zijn geliefde SMIT (LOL)
ha ha dat klopt, papendrecht 0 rotterdam 3.

maar ik zie wel synergie tussen Smit en Lamnalco, alleen die zandafgravers zijn en blijven een vreemde eend in de bijt.
JvH
0
quote:

lbiggles1 schreef:

Ik denk dat dit weekend de afrondende gesprekken zullen zijn.
Ik hoop het eigenlijk niet, dan kan ik nog met de opbrengst van de verkoop van mijn vehicle een bult stukjes bijkopen. Maar ik ben bang dat ik te laat ben.
93 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX
921,92  -3,99  -0,43%  28 feb
 Germany40^ 22.555,90 +0,02%
 BEL 20 4.420,51 -0,60%
 Europe50^ 5.455,27 -0,15%
 US30^ 43.818,00 0,00%
 Nasd100^ 20.879,40 0,00%
 US500^ 5.952,17 0,00%
 Japan225^ 37.585,40 0,00%
 Gold spot 2.857,60 0,00%