VendexKBB « Terug naar discussie overzicht

Vendex opnieuw naar de Beurs

26 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
[verwijderd]
1
Nou dan niet in mijn beurs. Eerst de toko leeggehaald en daarna weer terug?? Doei....
Overigens heb ik er destijds wel aan verdiend, maar dit is natuurlijk niet de manier om beleggers te interesseren in aandelen op de beurs....
[verwijderd]
0
quote:

De Pareltjeszoeker schreef:

Nou dan niet in mijn beurs. Eerst de toko leeggehaald en daarna weer terug?? Doei....
Overigens heb ik er destijds wel aan verdiend, maar dit is natuurlijk niet de manier om beleggers te interesseren in aandelen op de beurs....
sell
[verwijderd]
0

Het aandeel Vendex ging naar mijn mening voor € 15,40 van de beurs af.
Mocht het aandeel nog een beursnotering hebben dan zou het waarschijnlijk zijn afgedaald naar een penny-stock.
[verwijderd]
0
The official announcement from Washington is scheduled to be released on Monday, the day the sanctions go into effect. (Waivers)
[verwijderd]
0
The market will end up in a deficit in November (GS) near-term bottom, higher floor, tighter vs perception.
[verwijderd]
0
China en EM verantwoordelijk voor 90% demand groei.

Demand zou lijden door EM. GS ziet dat echter niet terug in de data; in tegendeel.
[verwijderd]
0
Waivers tot wel 6mnd, kan verlengd. Onderbelicht zijn de reducties die al hebben plaatsgevonden.

Er zijn raffinaderijen speciaal gebouwd voor Iranolie in o.a. India en Turkije. Compensatie(?)

Irak export stijgt behoorlijk ('onverklaarbaar') Swaps? En infra-backbone Iran vloeit zo Rusland in. Verkoop?
[verwijderd]
0
Medvedev naar China 5-7 nov.; China importeert inmiddels meer olie van Rusland dan van Saudi.
[verwijderd]
0
Waiver India tot mei, helpt Modi termijn vol te maken. India and Iran were working on a rupee-based payment arrangement with UCO Bank and Bank Pasargad. Trade deficit with West Asian country, estimated at over $8billion last year, and rising. “0 is geen optie”
[verwijderd]
0
Protesten (nog steeds) in Basra. Als Iran met zijn vingers knipt slaat de vlam in de pan daar.
[verwijderd]
0
Birol quote (Platts interv., Kaapstad):
Venezuela bijna of the cliff
Saud, Rus moeten op top kunnen blijven produceren.
[verwijderd]
0
OPEC’s production figures for October are due out on November 13 with the next Monthly Oil Market Report.
[verwijderd]
0
quote:

Zelden schreef op 4 november 2018 15:24:

Irak export stijgt behoorlijk ('onverklaarbaar') Swaps? En infra-backbone Iran vloeit zo Rusland in. Verkoop?
When considering U.S. sanctions on Iran, the main concern at present for the U.S. is that Baghdad will assist Iran in exporting crude oil via Iraqi channels. oilprice.com/Energy/Energy-General/Ir...
[verwijderd]
0
The front-month December futures contract was typically active all year long, and that contract will expire mid-November.
26 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX
921,92  -3,99  -0,43%  28 feb
 Germany40^ 22.555,90 +0,02%
 BEL 20 4.420,51 -0,60%
 Europe50^ 5.455,27 -0,15%
 US30^ 43.818,00 0,00%
 Nasd100^ 20.879,40 0,00%
 US500^ 5.952,17 0,00%
 Japan225^ 37.585,40 0,00%
 Gold spot 2.857,60 0,00%