ING Groep « Terug naar discussie overzicht

ING 2025

336 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 15 16 17 | Laatste
Worff
0
tja waar gaan we heen? niemand weet het dat is het ergst. het kan totaal uit de hand lopen economisch gezien. Is Triest dat Trump geen verstand heeft van economie. De oude economie kan niet terugkomen in de USA, Het is niet voor niets daar weggegaan. Triest dat er geen verstandige mensen aan de macht zijn daar.
Danckie
0
quote:

Jelle-43 schreef op 4 april 2025 10:02:

Niet normaal ik verkoop het en zie later wel Weer
Ook een deel verkocht waar ik nog met wat winst uit kon. Resterende aandelen hebben een comfortabele buffer tov e huidige koers. Dan maar even een goed moment afwachten om er terug in te stappen. Misschien te voorzichtig maar dat zien we volgende week dan wel weer.
zonnig
1
quote:

Dagobert Duck schreef op 3 april 2025 07:33:

[...] het was niet eens een vraag van jouw kant, meer een bevel en van zo’n toon ben ik absoluut niet gediend vandaar mijn reacties. Op nette en aardige vragen volgen dito antwoorden en vice versa.
Grow up!!
Geen wonder dat je je alias uit de kindertijd en met een narrig karakter hebt gekozen.
Pfff…….
jokkev
1
Was op 18,55 uitgestapt en heb zo te zien het geluk aan mijn kant gehad. Zittenblijvers zullen geduld moeten hebben tot herstel zich inzet als dat er al komt met met een geen halve maar hele gare aan de andere kant van de plas.
Dagobert Duck
1
euro2000
0
kan nog veel meer worden ,zie KBC BNP DB etc maar voor de waan vd dag zou ik gewoon instappen en gelijk mei call verkopen
nemo77
2
Duyntje
1
De soep wordt niet zo heet gegeten als geserveerd. Ben net weer ingestapt. Volgens mij is de reactie buiten proporties. Daarbij binnenkort dividend.
Masterdam65
0
JM14
0
Niet kijken de komende tijd is het beste. Jezelf zitten opnnaaien is slecht voor je hart.
Dagobert Duck
0
quote:

nemo77 schreef op 4 april 2025 12:36:

er zijn een paar mensen flink rijk geworden met put-opties deze dagen
en geschreven calls !!!!
Klinker
0
quote:

Masterdam65 schreef op 4 april 2025 15:03:

Zelfde reden hier, ook weer ingestapt met dividend in het vooruitzicht.
Goh fantastisch,,, dividend in het vooruitzicht
Ja dan moet je flink inslaan
Je weet dat die dividend gewoon keurig afgetrokken wordt van de koers hè
Oftewel, een sigaar uit eigen doos
Masterdam65
0
Jazeker weet ik dit, dank voor je zorgen maar ik weet echt wel wat ik doe, daar ben ik nog altijd zelf bij. Van dividend ben ik niet armer geworden en gelukkig ga ik over mijn eigen beleggingsstrategie.
Klinker
1
quote:

Masterdam65 schreef op 4 april 2025 22:08:

Jazeker weet ik dit, dank voor je zorgen maar ik weet echt wel wat ik doe, daar ben ik nog altijd zelf bij. Van dividend ben ik niet armer geworden en gelukkig ga ik over mijn eigen beleggingsstrategie.
Tuurlijk ga jij er zelf over, en ik gun je ook t beste
Maar ik lees links en rechts wel meer over hoe geweldig bepaalde fondsen wel niet zijn vanwege het dividend
Tuurlijk, zodra de koers weer inloopt naar het bedrag van voor de dividend uitkering, heb je de dividend als extra
Maar als dat niet gebeurd is het niet meer dan een sigaar uit eigen doos in mijn optiek
Vandaar dat ik wel eens wat terughoudend ben over de euforie van dividend
336 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 15 16 17 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 4 apr 2025 17:35
Koers 15,942
Verschil -1,302 (-7,55%)
Hoog 16,848
Laag 15,630
Volume 29.532.723
Volume gemiddeld 12.010.090
Volume gisteren 15.151.107