Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro 2025

1.676 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 80 81 82 83 84 » | Laatste
Mailbox
0
quote:

K. Wiebes schreef op 5 februari 2025 19:09:

Koersdoelen zijn gebaseerd op inschattingen van toekomstige winsten. We zullen zien
in hoeverre die voor Fugro zullen moeten worden aangepast; maar intussen is er ruim
EEN MILJARD van de beurswaarde af. Ruim éénderde. In 'n paar maanden tijd.

EOMAP lijkt me overigens klein maar fijn; en groeiend.
Het zal ook niet zo duur zijn geweest, dat is dan weer het voordeel.
Mailbox
2
quote:

Endie schreef op 5 februari 2025 18:10:

59% van gak, zoooo blij dat ik niet verder ingestapt ben toen mijn GAK op 80% stond, wanneer komt de bodem in dit moeras in zicht, vandaag is rood, de kleur van mijn Fugro, vandaag is rood wat....

Het begint te wennen, groen wordt een optie, let op, de cijfers gaan hier geen verandering in brengen...
Gewoon rustig blijven en niet te negatief denken. Dit is een aandeel dat binnen een paar dagen zomaar weer met 5 tot 10 euro kan stijgen.
Olie
0
quote:

K. Wiebes schreef op 5 februari 2025 19:09:

Koersdoelen zijn gebaseerd op inschattingen van toekomstige winsten. We zullen zien
in hoeverre die voor Fugro zullen moeten worden aangepast; maar intussen is er ruim
EEN MILJARD van de beurswaarde af. Ruim éénderde. In 'n paar maanden tijd.

EOMAP lijkt me overigens klein maar fijn; en groeiend.
Van €25 juli vorig jaar naar €14 februari nu. Dat is bijna de helft van de beurswaarde foetsie in tijd van een half jaar. Fugro terug bij af.
White Arrow
1
quote:

Olie schreef op 5 februari 2025 18:45:

Met hun Fugro koopadviezen en koersdoelen variërend van €28,50 tot €33,00 hebben KB Securities, ING, Degroof Petercam en Jefferies weer laten zien dat hun zogenaamde expertise er niets toe doet en gelijkgesteld kan worden aan het gooien van een dobbelsteen.
Ik heb niet zo'n hoge pet op van analisten. DeGroof is wel goed.

Deze keer hadden ze het goed gezien.

Dat de koers een andere weg inslaat doet niets aan de analyse af. Koersen zijn namelijk op korte termijn niet te voorspellen. Bedrijfsresultaten tot op zekere hoogte wel. Dat doen analisten en vervolgens plakken ze er een waarde op. Niets mis mee, als dat goed gebeurt.
Olie
1
quote:

White Arrow schreef op 5 februari 2025 20:07:

[...]

Ik heb niet zo'n hoge pet op van analisten. DeGroof is wel goed.

Deze keer hadden ze het goed gezien.

Dat de koers een andere weg inslaat doet niets aan de analyse af. Koersen zijn namelijk op korte termijn niet te voorspellen. Bedrijfsresultaten tot op zekere hoogte wel. Dat doen analisten en vervolgens plakken ze er een waarde op. Niets mis mee, als dat goed gebeurt.
Dat ben ik niet eens.
De Fugro koersontwikkeling is sinds juli '24 dalende.
Terwijl DeGroof, Jefferies, ING... een stijgende trend voorspelden, dus zaten zij er naast.
White Arrow
0
quote:

Olie schreef op 5 februari 2025 20:37:

[...]
Dat ben ik niet eens.
De Fugro koersontwikkeling is sinds juli '24 dalende.
Terwijl DeGroof, Jefferies, ING... een stijgende trend voorspelden, dus zaten zij er naast.
Een koersdoel stellen, staat niet gelijk aan een stijgende trend voorspellen. Bovendien moet je altijd je eigen huiswerk doen en nooit blind varen op analisten.
T.overdose
0
Marshall Wace heeft helaas ook weer iets uitgebreid met 0,12%. Gister. Ze zullen vandaag ook wel weer stukken verkocht hebben naked maar dat zien we morgen. Bron shortsselling.nl
shortsell.nl/short/Fugro
Endie
0
Fugro was op 1 na het slechtste AMX fonds vandaag en blijft maar dalen wat ik al een tijd lang roep hier...

Het is nog niet klaar, de bodem is niet gevonden, onzeker beursklimaat

Lijk wel een analist

Nogmaals blij dat ik na 20% niet meer bijgekocht heb, dan zou ik nu ook weer op deze pluk 20% in de min staan, € 5 tot € 10,00 stijgen in een paar dagen is natuurlijk kwats...
De Energieadviseur
0
quote:

Endie schreef op 5 februari 2025 22:45:

Fugro was op 1 na het slechtste AMX fonds vandaag en blijft maar dalen wat ik al een tijd lang roep hier...

Het is nog niet klaar, de bodem is niet gevonden, onzeker beursklimaat

Lijk wel een analist

Nogmaals blij dat ik na 20% niet meer bijgekocht heb, dan zou ik nu ook weer op deze pluk 20% in de min staan, € 5 tot € 10,00 stijgen in een paar dagen is natuurlijk kwats...
Vorig jaar ging het vanaf 20 februari in 10 beursdagen met €5,50 omhoog. Niet helemaal in een paar dagen, maar het kan wel snel gaan.
afs
0
quote:

am1993 schreef op 5 februari 2025 17:27:

[...]
AB. Ik had het niet beter kunnen uitleggen. Als een intrinsieke waarde rond de beurskoers ligt, weet je in ieder geval dat je niet teveel betaalt. Als de vooruitzichten op termijn ook nog goed zijn is er niets aan de hand als de koers wat wegzakt op wat politiek gerommel. Dat komt uiteindelijk altijd wel weer goed. Zeker als ze neteen aandeleninkoopprogramma achter de rug hebben, waarbij de aangeschafte aandelen een hogere waarde hebben dan de huidige koers. Dat houdt in, dat het bedrijf zelf de waarde hoger inschat dan de huidige koers. Zag je ook bij VLK. Op circa 27 kwamen ze met een inkoopprogramma met een koers tot € 35. Koers nu > € 46.
Heb daar flink aan verdiend, maar veel te vroeg uitgestapt:).
Kan met Fugro ook zomaar gebeuren. En natuurlijk kijk je ook naar andere aspecten, zoals P/E, TA-indicatoren e.d. Wat Fugro betreft maak ik me eerlijk gezegd geen zorgen. Die minus 8% in mijn porto op Fugro van nu komt best wel weer goed.
goedemorgen ,
de 8% van jouw porto in fugro , is natuurlijk niks bij ,
sommige hier 30 tot 35 % in de min
dat zie ik nu niet zomaar inlopen , ja als heel heel lang de tijd hebt
Freek_2024
0
Goedemorgen.
Bijna alles in de AMX in het groen.

Behalve eentje, die meteen fiks in de min staat...
afs
0
en weer , hatseflats , 40k met weer gelijk bijna een procent
ziet er gewoon rot uit , zo langzamerhand
geloof is compleet weg bij de grotere onder ons
porto uitgebreid , met put optie s , om te beschermen
Mailbox
1
De koers wordt simpelweg naar beneden gemanipuleerd. Vanaf de eerste seconde is er weer een partij aan het dumpen.
Freek_2024
1
Aandeel wordt gedumpt momenteel.
Op deze manier gaat de 13 snel in zicht komen.. :(
afs
0
quote:

Musketier schreef op 6 februari 2025 09:12:

14.56 .. lijkt wel een dambreuk
bizar gewoon gehalveerd bijna in 3 maanden , reken maar dat het slecht is , wat er komt , of al is
Hans2021
0
Het systematisch onderhoud halen van de koers. Dit is kinderwerk voor en van een shorter bij een fonds zoals Fugro. Ik kan er geen respect voor opbrengen. Integendeel.
Dirk diggler
0
quote:

afs schreef op 6 februari 2025 09:12:

en weer , hatseflats , 40k met weer gelijk bijna een procent
ziet er gewoon rot uit , zo langzamerhand
geloof is compleet weg bij de grotere onder ons
porto uitgebreid , met put optie s , om te beschermen
Massa is kassa! Ik denk ook dat er 1 partij uit wil zsm. Jammer dit, maar ik geloof er nog wel in. Cijfers afwachten
bedoekt
0
De cijfers van Orsted zijn niet best, maar dat was al bekend. Dat zal wel op Fugro afstralen.
Fugro is zoveel meer gedifferentieerd.
1.676 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 80 81 82 83 84 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 11 feb 2025 17:39
Koers 14,420
Verschil -0,070 (-0,48%)
Hoog 14,540
Laag 14,330
Volume 577.698
Volume gemiddeld 506.683
Volume gisteren 702.945