Kan je me dat uitleggen mbt zware verwatering. ik lees dat ook overal, maar probeer het simplistisch te benaderen.
-Product wordt ingekocht, oftewel geen investeringen in productie faciliteiten. Geen idee wanneer de rekening voor de ingekochte pillen op de mat valt.
- Doelgroep voor marketing zijn de specialisten. Dit is een beperkte doelgroep, zeker als je eerst voor de opiniemakers gaat om het balletje in beweging te krijgen. Marketing kosten dus beperkt.
- De eindgebruikers zullen, zeker omdat het om orphan drug gaat, ook via belangen organisaties te benaderen zijn. Zij kunnen dan reverse marketing naar de specialisten doen.
- postmarket trial heeft de tijd dus kost voorlopig niets
- registratie EU ?
- Overige phase 2-3, daar zou de extra cash voor moeten zijn. Als je die liquiditeit tot einde jaar kan uitstellen terwijl er al verkoop cijfers northera binnenrollen lijkt de benodigde verwatering velen malen kleiner te zijn.
discl ik heb er geen verstand van, maar mij lijkt het dat juist dit medicijn gezien de inkoop en de doelgroep heel efficiënt lees goedkoop in de markt kan worden gezet.
Graag hoor ik waar jullie anders denken.
Cheers,
winx
die vanwege de belachelijk lage prijzen zich weer helemaal suf heeft gekocht, en ook hoopt dat de EU toelating snel komt gezien bekende behoefte.