Even een vraagje:
Heeft er, sinds de aankondiging van de overname door Flatex, nog iemand hier geprobeerd om contact te krijgen met Degiro?
Ik heb ze namelijk herhaaldelijk dezelfde vraag gesteld, via de mail, maar krijg geen enkele reactie van Degiro.
Het lijkt erop dat het service niveau alvast is aangepast aan dat van Flatex grrrrrr.
Een antwoordt krijgen op de betreffende vraag is, voor mij, echter wel belangrijk. Ik handel namelijk voornamelijk in opties. Meestal geschreven posities met lange looptijd. Dat doe ik o.a. via Degiro. Heb daar posities lopen tot eind 2020 aan toe. Flatex blijkt echter geen optiehandel te faciliteren. Daarom heb ik er ook nog nooit een rekening geopend. Heel graag zou ik dus van Degiro willen weten of, na de overname door Flatex, optiehandel, via Degiro wel gewoon mogelijk blijft. Een hele legitieme vraag lijkt mij!
Degiro zwijgt echter zowel in het Nederlands als in het Duits, of in welke taal dan ook. Ze reageren gewoon niet meer op vragen via de mail. Zijn er hier misschien mensen die al wel een antwoordt hebben gekregen op dit soort vragen? Zo ja, zouden jullie die antwoorden dan hieronder willen plaatsen, zodat klanten van Degiro tenminste weten waar ze, na de overname door Flatex, aan toe zijn?
Los daarvan is het natuurlijk gewoon schandalig, dat een bedrijf als Degiro, niet eens de moeite meer neemt om vragen van klanten te beantwoorden. Wel lekker cashen, door zich te laten overnemen, maar zich totaal niet bekommeren om het wel en wee van de klanten die het bedrijf door de jaren heen groot gemaakt hebben. Maarja, er is tegenwoordig geen enkele schaamte of moreel besef meer bij het management van grote bedrijven.
Klanten van Degiro moeten het momenteel maar doen met een summier bericht op de website, waar staat geschreven hoe geweldig het allemaal is dat Degiro wordt overgenomen door Flatex. Ook staat er, dat Degiro niet van plan is om op korte termijn iets te veranderen voor haar klanten, maar dat het in de toekomst alleen nog maar beter voor de klanten gaat worden.
Volgens mij is dat uiteindelijk toch aan de klanten zelf om te beoordelen, lijkt mij. "Wij van WC eend....." Ja de ouderen onder ons herinneren zich dat nog wel hahaha. Begin eerst maar eens met jullie service niveau te verbeteren, denk ik dan. Ik zit, als klant van Degiro, nu behoorlijk in onzekerheid.
Want wie durft er, met het nieuws van de overname door Flatex in zijn achterhoofd, nu nog een optiepositie bij Degiro te openen, met een looptijd tot eind 2020? Ik in ieder geval niet meer! Heel jammer allemaal, want waar kun je als belegger nog naar toe met je geld?