Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming februari 2025

80 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 | Laatste
Jinxter
0
quote:

Beur schreef op 2 februari 2025 11:55:

[...]Ik stelde deze vraag omdat ik benieuwd ben hoe Gisela aan deze inside information (neem ik aan) komt.
En: best opmerkelijk toch voor een CEO die nog niet in dienst is?
Het lijkt opmerkelijk, echter zal Fabrice Chouraqui het hele pakket over moeten nemen en ook de zakelijke gesprekken moeten bijwonen welke op de agenda staan van een CEO.

Waar ik het wel mee eens ben is dat Fabrice Chouraqui nog niet officieel instemming heeft van de aandeelhouders, als er dan dan aangeschoven wordt bij zakelijke meetings is dat wel opmerkelijk idd.

Maar goed , we weten niet of het op waarheid berust is.
Beur
0
quote:

BassieNL schreef op 2 februari 2025 12:31:

Zit Pharming nog vast aan een huurcontract in Oss (Pivot Park)?
Nog 17 jaar.
roon
0
Ik ben benieuwt hoe europa maandag opent,hoop dat het Trump invloed hier beperkt blijft.Ik was eigenlijk wel optimistisch na vrijdag dat de koers van pharming op uitbreken staat voor komende week maar weet niet wat slecht beurssentiment met dit alles gaat doen.Het is ook altijd wat,haha.
Beur
2
quote:

Marrr schreef op 2 februari 2025 12:52:

[...]

Eerst zelf iets over je werkzame leven vertellen Beur. :-)
Ik ben doorgaans een open boek maar je bent me nu net iets te nieuwsgierig Marr. Het is misschien aardig om te weten wat iemand doet of gedaan maar voor mij heeft het niet zo veel toegevoegde waarde.
Net zo min vind ik het belangrijk om te weten of iemand 1000, 100.000 of een miljoen aandelen Ph. heeft. Ik kijk liever "onbevangen" naar wat iemand hier te melden heeft.
Beur
0
quote:

Jinxter schreef op 2 februari 2025 13:20:

[...]

Het lijkt opmerkelijk, echter zal Fabrice Chouraqui het hele pakket over moeten nemen en ook de zakelijke gesprekken moeten bijwonen welke op de agenda staan van een CEO.

Waar ik het wel mee eens ben is dat Fabrice Chouraqui nog niet officieel instemming heeft van de aandeelhouders, als er dan dan aangeschoven wordt bij zakelijke meetings is dat wel opmerkelijk idd.

Maar goed , we weten niet of het op waarheid berust is.
Het hoeft niet direct van zakelijk gewicht te zijn en dat zou het ook in dit stadium nog niet moeten hebben want de deal is niet eens rond.
Misschien wil hij alleen even kennis komen maken en kijken naar de laatste schakel in het productieproces van Ruc. En ik vraag me nogmaals af hoe Gisela aan dit bericht komt.
Lord Apollyon
0
Ik ben benieuwd of ChatGPT mij ook als gewaardeerd lid van het IEX forum beschrijft ;)
Beur
1
quote:

Lord Apollyon schreef op 2 februari 2025 13:41:

Ik ben benieuwd of ChatGPT mij ook als gewaardeerd lid van het IEX forum beschrijft ;)
Ik vermoed dat ChatGPT jou plaatst als begrafenisondernemer :)
Plezierige middag verder iedereen!
Lord Apollyon
0
quote:

Beur schreef op 2 februari 2025 13:44:

[...]Ik vermoed dat ChatGPT jou plaatst als begrafenisondernemer :)
Plezierige middag verder iedereen!
Ja dat vermoed ik ook maar dan kan er zomaar verwarring ontstaan met de zwarte kat. Optie zou nog kunnen zijn ‘sterfhuisconstructeur’ ;)
Marrr
1
quote:

Beur schreef op 2 februari 2025 13:33:

[...]Ik ben doorgaans een open boek maar je bent me nu net iets te nieuwsgierig Marr. Het is misschien aardig om te weten wat iemand doet of gedaan maar voor mij heeft het niet zo veel toegevoegde waarde.
Net zo min vind ik het belangrijk om te weten of iemand 1000, 100.000 of een miljoen aandelen Ph. heeft. Ik kijk liever "onbevangen" naar wat iemand hier te melden heeft.
Iemand vragen naar het bedrijf van iemands werk vind ik pas nieuwsgierig.
Marrr
3
quote:

Marrr schreef op 31 januari 2025 13:32:

Een korte maand voor de boeg. Allerlei ontwikkelingen, die spannende tijden voor Pharming inhouden.

Het lijkt mij leuk om een andere insteek te hebben deze maand. Zo ben ik benieuwd wat de achtergronden zijn van de posters hier. Details hoeven niet, mág natuurlijk wel.

Om te beginnen :

Ik zelf, achtergrond toerisme, gedeeltelijk leidinggevend.
Voda, boekhouding

Vullen jullie het aan?

Een fijne beleggersmaand gewenst.
Slechts 10 AB's voor de opening van een maanddraad. Nog nooit eerder zo'n gering aantal vertoond.

Het was wachten op de eerste negatieve post waarbij mijn belangstelling verward werd met nieuwsgierigheid. Ook was het wachten op de eerste post ,waarbij belangstelling gekoppeld zou worden aan niet onbevangen interpreteren.

Naast belangstelling was mijn doel het cq peil ietwat te verhogen. Hier bedoel ik het cultureel intelligentiequotiënt mee. Begrip en aanpassen etc.
De grimmige sfeer die de laatste tijd veelvuldig op dit forum voorkomt vind ik storend en de persoonlijke polemiekjes geven mij plaatsvervangende schaamte.

Enfin, mijn intenties waren goed. Eenieder doet er mee wat hij/zij ervaart. Ook prima.

Ik wens iedereen nogmaals een goede Pharmingmaand.
Lord Apollyon
2
quote:

Marrr schreef op 2 februari 2025 14:31:

[...]

Slechts 10 AB's voor de opening van een maanddraad. Nog nooit eerder zo'n gering aantal vertoond.

Het was wachten op de eerste negatieve post waarbij mijn belangstelling verward werd met nieuwsgierigheid. Ook was het wachten op de eerste post waarbij belangstelling gekoppeld zou worden aan niet onbevangen interpreteren.

Naast belangstelling was mijn doel het cq peil ietwat te verhogen. Hier bedoel ik het cultureel intelligentiequotiënt mee. Begrip en aanpassen etc.
De grimmige sfeer die de laatste tijd veelvuldig op dit forum voorkomt vind ik storend en de persoonlijke polemiekjes geven mij plaatsvervangende schaamte.

Enfin, mijn intenties waren goed. Eenieder doet er mee wat hij/zij ervaart. Ook prima.

Ik wens iedereen nogmaals een goede Pharmingmaand.
Ik vind m briljant gevonden Marrr en ik denk ook dat het echt wel iets oplevert (zo zal ik zelf zeker wat milder naar Roon zijn) maar inderdaad niet iedereen heeft goede intenties en ik doe hier zelf na twee keer stoten aan die steen dus niet aan mee. Maar ik ga he nu wel de 11e AB geven want die is meer dan verdiend ;)

Edit: enne.. als het op de 28e nog steeds slecht voelt wil ik het negatieve record best overnemen door de maart opening te schrijven :)) niet iedereen hier streeft als een soort Narcissus naar de 100.000 ABtjes
Marrr
0
quote:

Lord Apollyon schreef op 2 februari 2025 14:36:

[...]
Ik vind m briljant gevonden Marrr en ik denk ook dat het echt wel iets oplevert (zo zal ik zelf zeker wat milder naar Roon zijn) maar inderdaad niet iedereen heeft goede intenties en ik doe hier zelf na twee keer stoten aan die steen dus niet aan mee. Maar ik ga he nu wel de 11e AB geven want die is meer dan verdiend ;)

Edit: enne.. als het op de 28e nog steeds slecht voelt wil ik het negatieve record best overnemen door de maart opening te schrijven :)) niet iedereen hier streeft als een soort Narcissus naar de 100.000 ABtjes
Bij deze spreken wij af dat jij de maandopening van maart doet. Ik weet niet of aandelen Pharming hebben een voorwaarde is?
Moet je je wel een beetje inhouden, anders wordt ie bedolven onder de NOK's.

Overigens ben ik zelf ook niet heilig. Geef steekjes onder water en ben soms een beetje nieuwsgierig, maar dat is meer om te bewijzen dat ik een goede rechercheur ben. ;-)

En nu naar buiten, zonnetje schijnt!
Janssen&Janssen
0
quote:

BassieNL schreef op 2 februari 2025 12:31:

Zit Pharming nog vast aan een huurcontract in Oss (Pivot Park)?
Maar ze hebben hier wel al een (tijdelijke) bestemming voor gevonden zodat het ingevuld kan worden.
zie laatste alinea.

www.pivotpark.com/het-succes-van-pivo...

proofofthesum.com/portfolio/panther-oss/

Maar je kunt het volgens mij wel (gedeeltelijk) huren van Pharming. aanbod.jll.nl/listings/kloosterstraat-9
lucas D
0
quote:

BassieNL schreef op 2 februari 2025 12:49:

@lucas

Sijmen de Vries, Chief Executive Officer, commented:
I am very pleased with the nomination of Fabrice Chouraqui as my successor. Fabrice brings strong leadership experience with global pharmaceutical companies and highly innovative biotechnology companies to Pharming.

To make way for Fabrice to take over the executive leadership of the Company, I will resign from the Board of Directors upon the appointment of Fabrice by our shareholders. I look forward to supporting Fabrice, working closely together through the remainder of the year, and ensuring a smooth hand-over.”

Bedankt Bassie,
Vind het wel een vreemd bericht, daar hij al voor dat er nieuws was over de mogelijke overname van Ablivia zijn vertrek aankondigde, en dat was zeker het geval voor Fabrice Chouraqui in beeld was.
BassieNL
0
quote:

Janssen&Janssen schreef op 2 februari 2025 16:28:

[...]

Maar ze hebben hier wel al een (tijdelijke) bestemming voor gevonden zodat het ingevuld kan worden.
zie laatste alinea.

www.pivotpark.com/het-succes-van-pivo...

proofofthesum.com/portfolio/panther-oss/

Maar je kunt het volgens mij wel (gedeeltelijk) huren van Pharming. aanbod.jll.nl/listings/kloosterstraat-9
Deze blamage is onderbelicht gebleven.
Heeft Pharming al vele miljoenen gekost.
Janssen&Janssen
0
quote:

BassieNL schreef op 2 februari 2025 17:13:

[...]
Deze blamage is onderbelicht gebleven.
Heeft Pharming al vele miljoenen gekost.
Maar de keuze om het toch niet te doen zoals ze het graag wilden, heeft hun ook ruim 40 miljoen bespaard.
Beur
0
quote:

Marrr schreef op 2 februari 2025 14:21:

[...]

Iemand vragen naar het bedrijf van iemands werk vind ik pas nieuwsgierig.
Ik schreef dat je "nieuwsgierig was" met een knipoog, sorry die had ik erbij moeten zetten( ;)) Neemt niet weg dat ik je een nieuwsgierig Aagje vindt ;)
Je vergist wat betreft de werkkring van poster Gisela. Ik ben echt niet geïnteresseerd bij welk bedrijf zij/hij werkt. Zij/hij schreef dat de nieuwe CEO van Ph. volgende week naar Oss komt. Vrij bijzonder toch dat een forumlid daar van op de hoogte is?
Dan wil iemand die in Ph. geïnteresseerd zoals ik natuurlijk weten hoe zij/hij dit weet. Wat de bron van dit verhaal is. Of er een link is met BioConnection. Niet zo vreemd lijkt me.
Beur
0
quote:

Janssen&Janssen schreef op 2 februari 2025 17:32:

[...]

Maar de keuze om het toch niet te doen zoals ze het graag wilden, heeft hun ook ruim 40 miljoen bespaard.
Niet goedpraten dit J&J. Het was een forse inschattingsfout van de mogelijkheden voor op de redelijk korte termijn waarbij Ph. bijvoorbeeld ook nog eens 20 jaar het pand gedwongen moet huren (en weer verhuren neem ik aan).
SvenZon
0
quote:

Beur schreef op 2 februari 2025 12:05:

[...]De deal met lenio was toen het al in fase III zat (verder niet belangrijk)
Oef het is al langgeleden dus
Beur
0
quote:

SvenZon schreef op 2 februari 2025 18:36:

[...]

Oef het is al langgeleden dus
Ja en jij ook al weer een dagje ouder natuurlijk :)
80 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 31 jan 2025 17:35
Koers 0,866
Verschil +0,001 (+0,12%)
Hoog 0,868
Laag 0,861
Volume 1.352.024
Volume gemiddeld 5.546.696
Volume gisteren 1.449.334