Accsys Technologies « Terug naar discussie overzicht

Accsys Technologis 2025

470 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22 23 24 » | Laatste
knabbie
0
Van chatGPT, op de vraag of Trump mogelijk importheffingen aan Nieuw-Zeeland zal opleggen?

Op basis van recente informatie lijkt het onwaarschijnlijk dat Donald Trump specifiek importheffingen voor Nieuw-Zeeland zal opleggen. Zijn handelsbeleid richt zich meestal op grotere handelspartners zoals China, Canada, Mexico en de EU. Toch kan de indirecte impact van zijn beleid, zoals hogere tarieven voor andere landen, gevolgen hebben voor Nieuw-Zeeland, bijvoorbeeld door verstoringen in wereldwijde handelsstromen

Dat zou voor Accsys, vanwege de invoer van hout vanuit Nieuw-Zeeland, goed nieuws zijn. Time will tell.
Triple A
0
grootzeil
0
Kom op, Accsys, nog 0,01 te gaan en je mag die rode lantaarn aan Ebusco geven. Moet te doen zijn.
Kwiirk
0
quote:

grootzeil schreef op 3 maart 2025 11:02:

Kom op, Accsys, nog 0,01 te gaan en je mag die rode lantaarn aan Ebusco geven. Moet te doen zijn.
Wat bereikt Accsys bij een koers van ongeveer € 0,56 t.o.v. Ebusco?
aextracker
1
Kwiirk
0
quote:

de schaatser schreef op 6 maart 2025 22:50:

misschien horen we iets na 1 april. = einde boekjaar.
Accsys zou makkelijk omzetcijfers per kwartaal kunnen communiceren. Dat kost hen weinig inspanning en is voor aandeelhouders fijn.
Beleggersfront_K10
0
quote:

Kwiirk schreef op 7 maart 2025 10:16:

[...]

Accsys zou makkelijk omzetcijfers per kwartaal kunnen communiceren. Dat kost hen weinig inspanning en is voor aandeelhouders fijn.
Elk half jaar zou voor mij ook prima zijn. Dat een financieel jaar doorloopt in een ander kalender jaar. Daar irriteer ik mij echt aan. Heel verwarrend.

Ik heb onlangs weer wat Accsys bij gekocht. Dit is wel de bodem denk ik, in de komende jaren gaan we rustig omhoog schat ik.
No-nonsense
0
quote:

Beleggersfront_K10 schreef op 7 maart 2025 11:52:

[...]

Elk half jaar zou voor mij ook prima zijn. Dat een financieel jaar doorloopt in een ander kalender jaar. Daar irriteer ik mij echt aan. Heel verwarrend.

Ik heb onlangs weer wat Accsys bij gekocht. Dit is wel de bodem denk ik, in de komende jaren gaan we rustig omhoog schat ik.
Het zou bij de eerstvolgende cijferpresentatie wel eens een sprong(-etje) kunnen worden, Ik heb er vertrouwen in dat Amerika aardig begint te draaien. Het is tenslotte prachtig materiaal en de mogelijkheden lijken eindeloos (zie de brug in het artikel van Rijkswaterstaat). Ik heb een paar jaar geleden een huis laten bouwen met gevelbeplating van kunststof (HPL). Al sik het nu weer zou laten doen, zou ik zeker overwegen gevelbeplating van Accoya te nemen. Ik vind het een aanzienlijk mooiere uitstraling hebben dan kunststof. En dat mag dan ook best meer kosten. Geen idee wat het prijsverschil dan zou zijn, maar een paar duizend Euro extra zou ik het zeker waard vinden.
DeZwarteRidder
0
quote:

No-nonsense schreef op 7 maart 2025 15:10:

[...]
Het zou bij de eerstvolgende cijferpresentatie wel eens een sprong(-etje) kunnen worden, Ik heb er vertrouwen in dat Amerika aardig begint te draaien. Het is tenslotte prachtig materiaal en de mogelijkheden lijken eindeloos (zie de brug in het artikel van Rijkswaterstaat). Ik heb een paar jaar geleden een huis laten bouwen met gevelbeplating van kunststof (HPL). Al sik het nu weer zou laten doen, zou ik zeker overwegen gevelbeplating van Accoya te nemen. Ik vind het een aanzienlijk mooiere uitstraling hebben dan kunststof. En dat mag dan ook best meer kosten. Geen idee wat het prijsverschil dan zou zijn, maar een paar duizend Euro extra zou ik het zeker waard vinden.
www.keralit.nl/gevelbekleding

www.rockpanel.nl/producten/rockpanel-...
Bowski
1
quote:

No-nonsense schreef op 7 maart 2025 15:10:

[...] Ik heb een paar jaar geleden een huis laten bouwen met gevelbeplating van kunststof (HPL). Al sik het nu weer zou laten doen, zou ik zeker overwegen gevelbeplating van Accoya te nemen. Ik vind het een aanzienlijk mooiere uitstraling hebben dan kunststof. En dat mag dan ook best meer kosten. Geen idee wat het prijsverschil dan zou zijn, maar een paar duizend Euro extra zou ik het zeker waard vinden.
Je zou ook Pastisol kunnen nemen: www.zinkunie.nl/plastisol

Dakdekkers zijn er dol op. Je kan er PVC doek aan föhnen. Is lichtgewicht ca 5kg/m2.
Hier in de buurt wordt het volop toegepast als bekleding over oude afgebladderde boeiboards. Nooit meer schilderen.
Blijft je leven lang strak, krimpt niet, trekt niet krom, wordt op den duur wel iets matter.
Groothandels knippen en zetten het op maat voor jou(w dakdekker), kost bijna niks. Je kan het ook zelf knippen met blikschaar.
JCT
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 7 maart 2025 21:55:

[...]

www.keralit.nl/gevelbekleding

www.rockpanel.nl/producten/rockpanel-...
Ik heb even kort gekeken op beide sites

Het verkooppraatje van keralit is: 'Kies uit 3 modellen kunststof gevelbekleding met de warme uitstraling van hout, maar zonder al het onderhoud.'

Ik ken toevallig nog een product dat de warme uitsraling van hout heeft en weinig onderhoud en ook nog eens garantie heeft die 5x zolang is.

En even heel eerlijk als je opzoek bent naar mooie houten gevelbekleding ga je natuurlijk niet die oerlelijke rockpanel colour op je huis gooien, dus ga je waarschijnlijk voor Rockpanel Woods en het verkooppraatje daar is hetzelfde: 'Een houten gevel vergt veel onderhoud en heeft een beperkte levensduur.'

DZR ken jij toevallig een type hout dat weinig onderhoud vereist en een lange levensduur heeft?

Er zal vast een prijsverschil zijn, maar dat maak je natuurlijk goed met de lange levensduur.
pietje-2005
0
quote:

Kwiirk schreef op 7 maart 2025 10:16:

[...]
Zou eigenlijk verplicht moeten worden, natuurlijk , voor een beursgenoteerd bedrijf.
Op deze manier is het een aanfluiting, samen met het weinige nieuws en de updates die ze naar buiten brengen.
Nu maar hopen dat ze nog wat verkopen, sprak Sjeekspier, en dat geld gaan verdienen voor een koers tenminste zoals de recente emissie was.
Nu met de gedaalde koers lijkt het nog steeds een bodemloze put , of niet ?
Succes
Als je die "andere" goedkope onderhoudsvrije (duurzame?) dingetjes ziet hier, gaan de verkopen naar nul ? ;-)
DeZwarteRidder
0
quote:

JCT schreef op 8 maart 2025 10:43:

[...]

Ik heb even kort gekeken op beide sites

Het verkooppraatje van keralit is: 'Kies uit 3 modellen kunststof gevelbekleding met de warme uitstraling van hout, maar zonder al het onderhoud.'

Ik ken toevallig nog een product dat de warme uitsraling van hout heeft en weinig onderhoud en ook nog eens garantie heeft die 5x zolang is.

En even heel eerlijk als je opzoek bent naar mooie houten gevelbekleding ga je natuurlijk niet die oerlelijke rockpanel colour op je huis gooien, dus ga je waarschijnlijk voor Rockpanel Woods en het verkooppraatje daar is hetzelfde: 'Een houten gevel vergt veel onderhoud en heeft een beperkte levensduur.'

DZR ken jij toevallig een type hout dat weinig onderhoud vereist en een lange levensduur heeft?

Er zal vast een prijsverschil zijn, maar dat maak je natuurlijk goed met de lange levensduur.
Ik zou Rockpanel kiezen als m'n huis net is afgebrand.
Triple A
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 8 maart 2025 11:39:

[...]

Ik zou Rockpanel kiezen als m'n huis net is afgebrand.
Accoya is wat Louis Vuitton is voor damestassen en BMW voor autobezitters.

Die doelgroep wil echt geen nephouten Rockpanel, maar alleen het echte mooie, duurzame hout.

-
DeZwarteRidder
0
quote:

Triple A schreef op 8 maart 2025 13:42:

[...]
Accoya is wat Louis Vuitton is voor damestassen en BMW voor autobezitters.

Die doelgroep wil echt geen nephouten Rockpanel, maar alleen het echte mooie, duurzame hout.
-
Ik vind dit een grandioos idee: handtasjes maken van accoya en een BMW met carrosserie van accoya.....!!!!
470 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22 23 24 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 11 mrt 2025 17:35
Koers 0,518
Verschil -0,016 (-3,00%)
Hoog 0,534
Laag 0,504
Volume 114.318
Volume gemiddeld 263.970
Volume gisteren 79.817