Heineken « Terug naar discussie overzicht

Heineken 2025

3.049 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 ... 149 150 151 152 153 » | Laatste
Hans2021
1
quote:

bp5ah schreef op 17 februari 2025 16:17:

[...]

Hier nog wat over de verzekeraar Hans :

ASR bijt woensdag het spits af. De meeste zakenbanken hebben een lichte voorkeur voor deze verzekeraar, merkte analist Martin Crum onlangs al op. Het aandeel krijgt volgens de laatste inventarisatie van persbureau Bloomberg maar liefst 17 koopadviezen en - in tegenstelling tot de andere twee - geen enkel hold- of sell-advies. We gaan woensdag zien of dat enthousiasme terecht is.

NN kwam een maand geleden alvast met een zogeheten semi-annual pre-close note, vooruitlopend op de definitieve jaarrapportage. Concrete cijfers over het verloop van het tweede halfjaar ontbraken hierin. Wel meldde de verzekeraar enkele macro-economische cijfers die van invloed zijn op de resultaten, waaronder een toenemende spread (renteverschil) bij staatsobligaties. Dit kan een negatieve invloed hebben op de solvabiliteitsratio: een belangrijk aandachtspunt.

www.iex.nl/Artikel/813721/Deze-bedrij...
Ja BP. Als ASR aandelen in gaat kopen dan verwacht ik dat de koers doorstijgt naar of boven de 50 euro.

Indien NN dat niet gaat doen en de ratio iets tegenvalt dan zou het (tijdelijk) kunnen zakken richting 42 / 43 euro. En dat zou dan een goed instapmoment kunnen zijn.
bp5ah
1
quote:

Gadus morhua schreef op 17 februari 2025 16:19:

[...]

Er zijn nog wel goede zaken te doen denk ik.
Over de rug van oekraïne en Europa.
Zou een gotspe zijn Gadus.

Wat een k-regering hebben ze daar in Amerika, the three Stooges .... (Trump, Musk ,Vance)
effegenoeg
2
quote:

Hans2021 schreef op 17 februari 2025 16:29:

[...]

Ja BP. Als ASR aandelen in gaat kopen dan verwacht ik dat de koers doorstijgt naar of boven de 50 euro.

Indien NN dat niet gaat doen en de ratio iets tegenvalt dan zou het (tijdelijk) kunnen zakken richting 42 / 43 euro. En dat zou dan een goed instapmoment kunnen zijn.
Het enigste wat ik ga doen is mijn handen ophouden. ;-}
Gadus morhua
2
Sorry ff offtopic, maar wist je dat:

''Trumps grootouders van vaders kant waren Duitse immigranten uit het zuidwestelijke Kallstadt, Rijnland-Palts, dicht bij de Franse grens. Grootvader Friedrich Trumpf emigreerde in 1885 op 16-jarige leeftijd naar New York waarna hij zijn Duitse naam verengelste tot Frederick Trump.''
effegenoeg
2
quote:

Gadus morhua schreef op 17 februari 2025 16:55:

''Trumps grootouders van vaders kant waren Duitse immigranten uit het zuidwestelijke Kallstadt, Rijnland-Palts, dicht bij de Franse grens. Grootvader Friedrich Trumpf emigreerde in 1885 op 16-jarige leeftijd naar New York waarna hij zijn Duitse naam verengelste tot Frederick Trump.''
Dan dronken ze waarschijnlijk ook uit grote glazen.
bp5ah
1
quote:

Hij heeft wel de Duitse trekjes die de duitsers ook hadden een jaar of 90 geleden, dus wat dat betreft geloof ik je wel Gadus :)
Fredt de onnozele goudzoeker
1
quote:

bp5ah schreef op 17 februari 2025 17:04:

[...]
Hij heeft wel de Duitse trekjes die de duitsers ook hadden een jaar of 90 geleden, dus wat dat betreft geloof ik je wel Gadus :)
Absoluut. En die grote k@p heeft hij ook nodig anders past zijn grote b#k er niet in. ;-)
bp5ah
0
quote:

Hans2021 schreef op 17 februari 2025 17:22:

Even off-topic : Heineken had vandaag een low van 78,16 euro.
78.28 en 79.05 en onder 78.28, 78.13, dus hij houdt e.e.a. aardig op de daily op slotbasis.
bp5ah
1
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 17 februari 2025 17:19:

[...]

Absoluut. En die grote k@p heeft hij ook nodig anders past zijn grote b#k er niet in. ;-)
Hij wil ook het liefst gegroet worden met een 4-letterwoord, begint met een H en eindigt op een L :)

Zonder aandelen is ook niks Fredt.
bp5ah
1
quote:

Hans2021 schreef op 17 februari 2025 17:22:

Even off-topic : Heineken had vandaag een low van 78,16 euro.
Randstad was vrijdag 36.75 low.
White Arrow
0
quote:

Geeft niet hoor. On topic zijn er maar weinigen hier. ;-)
White Arrow
0
quote:

bp5ah schreef op 17 februari 2025 17:32:

[...]
Randstad was vrijdag 36.75 low.
Gemiste kans. ;-)
0
quote:

bp5ah schreef op 17 februari 2025 17:30:

[...]
Hij wil ook het liefst gegroet worden met een 4-letterwoord, begint met een H en eindigt op een L :)

Zonder aandelen is ook niks Fredt.
Koop gezellig wat Fugro.
Ik zit ook bijna alles in cash. Vrij saai inderdaad.

Kijken wat mijn zonnepanelen opbrengen is nog spannender op het moment. ;-)
White Arrow
0
0
quote:

White Arrow schreef op 17 februari 2025 20:32:

Gespreid beleggen is als het kijken naar opdrogende verf. Best relaxed. ;-)
Relaxen doe ik wel als ik met pensioen ben. Gas erop!!! En hoe meer ik verdien op de beurs hoe eerder ik kan gaan relaxen. :-)
0
quote:

White Arrow schreef op 17 februari 2025 20:32:

Gespreid beleggen is als het kijken naar opdrogende verf. Best relaxed. ;-)
Het liefst zoek ik 1 aandeel (van een goed bedrijf) uit waar ik vertrouwen in heb en waarvan ik denk dat het op de bodem ligt. Daar wil ik dan eigenlijk gewoon all-in in.
Wachten tot de koers gestegen is en dan weer eruit.

Nu had ik al "geleerd" om niet alles in één keer te kopen maar in stukjes. En nu met Heineken heb ik "geleerd" dat alles in 1 aandeel niet altijd helemaal de aller beste keuze is zeg maar.

Maar toch..... blijft kriebelen.
White Arrow
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 17 februari 2025 21:39:

[...]

Het liefst zoek ik 1 aandeel (van een goed bedrijf) uit waar ik vertrouwen in heb en waarvan ik denk dat het op de bodem ligt. Daar wil ik dan eigenlijk gewoon all-in in.
Wachten tot de koers gestegen is en dan weer eruit.

Nu had ik al "geleerd" om niet alles in één keer te kopen maar in stukjes. En nu met Heineken heb ik "geleerd" dat alles in 1 aandeel niet altijd helemaal de aller beste keuze is zeg maar.

Maar toch..... blijft kriebelen.
Je hebt een paar keer geluk gehad en nu denk je het spelletje te beheersen. Helaas: de spelregels veranderen telkens. Tot nu toe had je de wind mee, maar dat zal niet altijd zo blijven. Als je dan verkeerd kiest, zit je met de gebakken peren. Dan wil je dus niet in een aandeel zitten.
0
quote:

White Arrow schreef op 17 februari 2025 22:20:

[...]

Je hebt een paar keer geluk gehad en nu denk je het spelletje te beheersen. Helaas: de spelregels veranderen telkens. Tot nu toe had je de wind mee, maar dat zal niet altijd zo blijven. Als je dan verkeerd kiest, zit je met de gebakken peren. Dan wil je dus niet in een aandeel zitten.
Is ook zo. Maar aan de andere kant: als je een goed bedrijf kiest wat niet failliet gaat dan komt de koers altijd wel weer terug. (Als je laag koopt dan). In het ergste geval zit je langer dan je plan in een aandeel.
slei
1
Het gaat overal over, maar weinig over het forum-topic hier.
Weinig Heineken-nieuws te melden, blijkbaar?
3.049 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 ... 149 150 151 152 153 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 20 feb 2025 17:36
Koers 77,560
Verschil -0,420 (-0,54%)
Hoog 78,520
Laag 76,940
Volume 783.736
Volume gemiddeld 826.125
Volume gisteren 695.360