Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2025

2.406 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 116 117 118 119 120 121 | Laatste
Banter2346
0
quote:

knutselsmurf schreef op 13 februari 2025 07:09:

Alle voorraad is verkocht. Het personeel rent weg of wordt ontslagen. Er is geen nieuws over de voorraad bussen, maar wie koopt er voor miljoenen bussen waar geen reserve onderdelen of ondersteuning voor is. Openstaande schulden en verplichtingen moeten betaald worden. De echte waarde zit denk ik in ontwerp, software en kennis. Na een herstart de bussen in zijn geheel in China laten produceren onder Nederlandse ondersteuning/supervisie en afname. In Nederland is er dan alleen behoefte aan een magazijn met spares, service en support. Hoe dat allemaal financieel uitpakt weet ik niet. Iedereen is altijd vrij negatief over de kwaliteit van Chinese producten, dat komt ook omdat ze in een behoefte voorzien; dat is namelijk veel voor weinig. De ontwikkeling in China gaat kneiterhard en met de juiste kwaliteitscontroles en supervisie krijg je ook gewoon een prima product.
De ontwikkeling in China gaat helemaal niet knetterhard, ze hebben vooral goedkope productiecapaciteit maar op innovatief vlak lopen ze bij de bussen er behoorlijk achteraan
Frans Haan
0
Misschien had Ebusco zich in dat gat moeten storten....met een paar configuraties. Ik noem maar iets hoor. En dan niet elke keer voor iedere klant het wiel opnieuw uitvinden.
silverbullet
1
quote:

Banter2346 schreef op 14 februari 2025 14:39:

[...]

De ontwikkeling in China gaat helemaal niet knetterhard, ze hebben vooral goedkope productiecapaciteit maar op innovatief vlak lopen ze bij de bussen er behoorlijk achteraan
Innovatief achteraan?

En jij denkt ik beweer dat en dan is het zo ?

Ipv maar wat te roepen...

www.yahoo.com/tech/chinese-battery-ma...

www.sustainable-bus.com/news/yutong-y...
Goedekans
0
quote:

Banter2346 schreef op 14 februari 2025 14:39:

[...]

Wij onderschatten China.
2 maal 23 is dat soms 46?
Banter2346
0
quote:

silverbullet schreef op 14 februari 2025 18:43:

[...]

Innovatief achteraan?

En jij denkt ik beweer dat en dan is het zo ?

Ipv maar wat te roepen...

www.yahoo.com/tech/chinese-battery-ma...

www.sustainable-bus.com/news/yutong-y...
Heb je zitten googelen en dat bewijst dan ineens dat de Chinezen voorop lopen?
Natuurlijk lopen ze op batterijgebied voorop, maar qua bussen is het allemaal 1 pot nat, op wellicht Yutong na.

Zware bussen, slechte service, puur op prijs doen ze nog een beetje mee (omdat ze die batterijmarkt beheersen).
Intussen doet Ebusco zaken met een nietszeggend fabriekje in Xiamen. Daarom komt er maar niks.
2.406 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 116 117 118 119 120 121 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 feb 2025 17:35
Koers 0,669
Verschil -0,002 (-0,22%)
Hoog 0,675
Laag 0,640
Volume 727.539
Volume gemiddeld 1.762.220
Volume gisteren 1.464.491