Gewoon mijn mening.
De markt heeft altijd gelijk.
Kan wel zijn, maar Tom Tom helpt zelf mee, om de markt gelijk te geven.
Doen heel geheimzinnig over automotive klanten.
Kapitaliseren niet.
Geen dividend.
De koers moet laag blijven, want na de AVA denk ik dat er een 13 miljoen personeelsopties uitstaan.
Die personeelsopties maximaliseren bij een lage koers bij uitgifte en een hoge koers bij verzilveren.
Zeg gemiddeld 5 euro bij uitgifte en misschien 50 tot 100 bij verzilveren.
13 miljoen maal 45 en maal 95 dat veel geld en ook nog netto.
Tussen 585 miljoen en 1235 miljoen kan de te verzilveren waarde worden.
Sinds 2009, dus in 2017 moeten de eerste opties worden verzilverd, veel daar van zal al in 2015 a 12 euro zijn gebeurd.
Hoe houdt je top personeel.
Juist de personeelsoptie worst.
Wanneer zijn die toppers tevreden, als ze personeelsopties op een lage koers krijgen.
Hoe Tom Tom een lage koers in elkaar zet, boeit ze niet, ze weten waar ze mee bezig zijn.
Die toppers kennen de kansen op 50 100 of meer.
Dan lopen ook zij binnen.
Maar ja, ieder zijn mening.
Dat Tom Tom, door tevreden toppers, baat heeft bij een lage koers momenteel, is me wel duidelijk.
Verwacht dat Tom Tom dit jaar uiterlijk volgend jaar na de Ava , de koers gaat draaien.
Hoeft nu nog niet en willen ze nu nog niet.
Ondanks druk van buiten af, houden ze de gelederen gesloten.
De getallen 2016 en outlook 2017 spelen geen rol.
Dat ik liet zien, dat de omzet automotive , licensing en telmatics in 2020 geen 750 maar 830 is dasss wel belangrijk.
Berekening, met de gegevens van Tom Tom zelf.