Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2024

12.941 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 ... 644 645 646 647 648 » | Laatste
bezinteergebelegt
0
Maar goed, deze ca 42 ct zal op de borden blijven totdat de emissie punten zijn behandeld.

Is de uitkomst nog bekend tijdens de handelsdag dan staat er eod of 50% plus op de borden of het is klaar.

Stemming pas na sluiting beurs is morgen of openen op plus 50% of niet meer open en einde oefening.
Blik dekkende afbijt
0
Hoeveel mensen zijn schuldig aan de wanprestatie van deze toko?
Moet ik dan denken aan 1 of aan heel de directie?
Lekker Truitje
0
quote:

CLAIMEMISSIE schreef op 24 oktober 2024 11:40:

[...]
Stel u zelf even de vraag welke gek er 400 miljoen in Ebusco wil investeren. Dit is echt wensdenken.
Elon musk misschien?
Bill Gaatjes, met zijn fonds stimuleert hij goeie doelen.
Instapmoment
0
quote:

bezinteergebelegt schreef op 24 oktober 2024 12:55:

Maar goed, deze ca 42 ct zal op de borden blijven totdat de emissie punten zijn behandeld.

Is de uitkomst nog bekend tijdens de handelsdag dan staat er eod of 50% plus op de borden of het is klaar.

Stemming pas na sluiting beurs is morgen of openen op plus 50% of niet meer open en einde oefening.
Als er punten in stemming worden gebracht op de AvA zijn die vooraf echt wel afgekaart met de grootaandeelhouders. Zou nogal gezichtsverlies zijn als deze worden verworpen, al kun je je afvragen in hoeverre er nog een mogelijkheid is tot enig gezichtsverlies. Ik verwacht niet dat de AvA nog veel impact zal hebben.
Drs P.
0
de ratten springen van boord, Jurgen Jongma nog niet eens een jaar CFO en neemt al weer de benen, incompetent en nu ook nog laf.?
bezinteergebelegt
1
quote:

Blik dekkende afbijt schreef op 24 oktober 2024 12:56:

Hoeveel mensen zijn schuldig aan de wanprestatie van deze toko?
Moet ik dan denken aan 1 of aan heel de directie?
Ik denk dat degene die verantwoordelijk was voor het poetsen van de moertjes en boutjes, die gebruikt worden bij het ophangen van de linkerachteruitkijkspiegel, bij de middelste deur van de bus, de hoofdschuldige is van dit debacle.
Drs P.
0
quote:

bezinteergebelegt schreef op 24 oktober 2024 12:55:

Maar goed, deze ca 42 ct zal op de borden blijven totdat de emissie punten zijn behandeld.

Is de uitkomst nog bekend tijdens de handelsdag dan staat er eod of 50% plus op de borden of het is klaar.

Stemming pas na sluiting beurs is morgen of openen op plus 50% of niet meer open en einde oefening.
het vertrouwen van de klanten is totaal weg, het geld wat men nu wilt ophalen is mi. geld wat gebruikt gaat worden voor de liquidatie (lees sociaal plan en uiteraard severance voor management)..
CLAIMEMISSIE
1
quote:

bezinteergebelegt schreef op 24 oktober 2024 12:51:

[...]

Nee, dan snap je het niet.

Die 5 aparte tickets zijn bij aankomst 1 ticket geworden voor 5 man.
Ah ok dan is er niets verloren.
Waarom zit men hier dan te klagen?
Er is helemaal geen financiële verwatering 5 wordt gewoon 1
bezinteergebelegt
0
quote:

Instapmoment schreef op 24 oktober 2024 13:06:

[...]

Als er punten in stemming worden gebracht op de AvA zijn die vooraf echt wel afgekaart met de grootaandeelhouders.
Als dat zo is dan begrijp ik niet dat ebusco zo weinig bekend heeft gemaakt over het hoe en wat van bv die emissie.

Want overal lees je dat m.n. op dat punt alles nog mistig is.
Blik dekkende afbijt
0
quote:

bezinteergebelegt schreef op 24 oktober 2024 13:09:

[...]

Ik denk dat degene die verantwoordelijk was voor het poetsen van de moertjes en boutjes, die gebruikt worden bij het ophangen van de linkerachteruitkijkspiegel, bij de middelste deur van de bus, de hoofdschuldige is van dit debacle.
Bedankt voor uw specifieke antwoord.
bezinteergebelegt
0
quote:

CLAIMEMISSIE schreef op 24 oktober 2024 13:10:

[...]
Ah ok dan is er niets verloren.
Waarom zit men hier dan te klagen?
Er is helemaal geen financiële verwatering 5 wordt gewoon 1
De verwatering komt nog. Na die reverse split.

Moet er wel een emissie komen.
putdeksel
1
quote:

bezinteergebelegt schreef op 24 oktober 2024 12:51:

[...]

Nee, dan snap je het niet.

Die 5 aparte tickets zijn bij aankomst 1 ticket geworden voor 5 man.
vergeet niet dat wanneer je bij de efteling bent aangekomen, de meeste attracties nog niet open en zijn en er aan de meeste nog gewerkt wordt; maar als je je geld terugvraagt of een voucher voor volgend jaar, krijg een een rechtzaak aan je broek
Lekker Truitje
0
quote:

bezinteergebelegt schreef op 24 oktober 2024 12:21:

Als iedereen dit ff leest dan weet je gelijk wat er op de agenda staat en hoe ze 1 en ander willen doen.
investors.ebusco.com/wp-content/uploa...
Ik lees hierin het volgende :
"Alle aandelen luiden op naam. Aandeelbewijzen worden niet uitgegeven."
Krijg je dan een niet makkelijk verhandelbaar aandeel in een BV of stichting of zo ?
putdeksel
0
quote:

bezinteergebelegt schreef op 24 oktober 2024 13:12:

[...]

Als dat zo is dan begrijp ik niet dat ebusco zo weinig bekend heeft gemaakt over het hoe en wat van bv die emissie.

ze zijn heel helder hoor: zero emission

of was het nou (to) zero emission
bezinteergebelegt
0
quote:

Drs P. schreef op 24 oktober 2024 13:09:

[...]
het vertrouwen van de klanten is totaal weg, het geld wat men nu wilt ophalen is mi. geld wat gebruikt gaat worden voor de liquidatie (lees sociaal plan en uiteraard severance voor management)..
Dus willen ze de ah-er nog laten opdraven voor de afhandeling ?. Daar trapt toch geen ah-er meer in.

Als dat de gedachte is.
bezinteergebelegt
0
quote:

Lekker Truitje schreef op 24 oktober 2024 13:15:

[...]
Ik lees hierin het volgende :
"Alle aandelen luiden op naam. Aandeelbewijzen worden niet uitgegeven."
Krijg je dan een niet makkelijk verhandelbaar aandeel in een BV of stichting of zo ?
Zover gaat mijn kennis niet.
Lekker Truitje
1
quote:

Marcel I&W schreef op 24 oktober 2024 12:24:

Jij hebt je kans gehad bij de ''open dag'.
Assemblage in Deurne is vermoedelijk voorbij.
De Chinese partners van Ebusco nemen het heft in handen.
Aardige kans op. Ik zag het al langere tijd als een mogelijkheid dat de hele ontwikkeling een chinees opzetje was. Samenwerking tussen chinese busfabrikanten of wannabee fabrikanten en de leveranciers van de onderdelen en casco's, om door "leveringsproblemen" te creëeren het onmogelijk te maken voor Ebusco om gerede produkten af te leveren.
Als ik de baas van het spul was had ik een lijst aangemaakt met alle onderdelen en daarvoor vervangende leveranciers gezocht die in geval van nood die produkten ook zouden kunnen maken. Als een heel casco niet komt wordt het wel lastiger natuurlijk. Maar ook busstoelen bijv. worden in Europa ook gemaakt. En vast ook in meer regio's. Dan betaal je vast wel meer, maar je kunt je produkten wel afleveren en het geld incasseren. Liever 30.000 aan extra materiaalkosten dan 3 miljoen niet incasseren lijkt me.
Maar wie ben ik.
Chinees opzetje (mogelijkheid) : onderdeelleveringen beetje onopvallend saboteren, Ebusco onmogelijk maken om bussen af te leveren, Ebusco failliet, Chinees neemt de heleboel voor een appel en een bak bami over, en iedereen weer blij daar.
Lekker Truitje
0
quote:

bezinteergebelegt schreef op 24 oktober 2024 12:38:

[...]
klopt, maar gaat om het feit dat er zeker ge-interesseerden zullen zijn vanwege de business.
Het is geen kansloos produkt wat ze normaliter bouwen.
Bij een gezonde bedrijfsvoering heeft dit bedrijf gewoon een gouden toekomst.
Dus kan ik me wel voorstellen dat iemand met genoeg poen ( lees: durfkapitaal ) de huidige gang van zaken goed volgt.
Want kansen zien is kansen grijpen.
Zo simpel zal het ook wel weer niet zijn, van Hool is ook niet voor niets failliet gegaan en VDL zou het met zijn bussenafdeling ook al niet zo goed doen.
Johnson
0
Voor de zittenblijvers billen knijpen (een beetje positief nieuws en de koers gaat weer omhoog.
Erg chebbi
0
quote:

Lekker Truitje schreef op 24 oktober 2024 13:24:

[...]
Aardige kans op. Ik zag het al langere tijd als een mogelijkheid dat de hele ontwikkeling een chinees opzetje was. Samenwerking tussen chinese busfabrikanten of wannabee fabrikanten en de leveranciers van de onderdelen en casco's, om door "leveringsproblemen" te creëeren het onmogelijk te maken voor Ebusco om gerede produkten af te leveren.
Als ik de baas van het spul was had ik een lijst aangemaakt met alle onderdelen en daarvoor vervangende leveranciers gezocht die in geval van nood die produkten ook zouden kunnen maken. Als een heel casco niet komt wordt het wel lastiger natuurlijk. Maar ook busstoelen bijv. worden in Europa ook gemaakt. En vast ook in meer regio's. Dan betaal je vast wel meer, maar je kunt je produkten wel afleveren en het geld incasseren. Liever 30.000 aan extra materiaalkosten dan 3 miljoen niet incasseren lijkt me.
Maar wie ben ik.
Chinees opzetje (mogelijkheid) : onderdeelleveringen beetje onopvallend saboteren, Ebusco onmogelijk maken om bussen af te leveren, Ebusco failliet, Chinees neemt de heleboel voor een appel en een bak bami over, en iedereen weer blij daar.
Die gedachte kwam ook bij mij een tijd terug op. Je kunt nog zoveel supplychainmanagers aanstellen. Bij vuil spel hang je
12.941 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 ... 644 645 646 647 648 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 31 jan 2025 17:35
Koers 0,918
Verschil +0,001 (+0,08%)
Hoog 0,930
Laag 0,910
Volume 401.797
Volume gemiddeld 1.699.464
Volume gisteren 509.863