Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway 2024

déjà vu
6
quote:

PiFin schreef op 15 juni 2024 19:58:

[...]

En wat concluderen we hieruit? Beleg nooit in de nep-index AMX, waar JET toe behoort, want als je dat doet, ben je je geld kwijt. Kijk naar al die bedrijfjes die ter ziele zijn gegaan; zij hadden allemaal AMX-noteringen.
Jij verdedigt hier JET, en tegelijkertijd zeg je: de afgelopen 10 jaar zijn de rendementen van de midcaps dramatisch. Hoe schizofreen kun je zijn?

Ter informatie: JET bezorgt al 20 jaar bedorven shoarma en heeft alleen maar schulden. Waarde creëren voor aandeelhouders is een vreemd begrip voor Jitse Groen. Wat Groen ook onderneemt, het is nu al te laat. Uber Eats was al geland en nu komt het grof geschut van Doordash. Bye bye Jitse Groen: je bent een kruidenier met grootheidswaanzin.
Sorry je bericht is heel slecht leesbaar en komt ook verwarrend over.

Ow ja JET beschikt op dit moment over een C&CE van ongeveer €1.474 miljoen. Outlook door analisten hoger dat die van JET zelf.

En verder, je moet ook niet 20 jaar lang shoarma bestellen jongen, dat is niet goed voor je. Dat heb je natuurlijk wel gedaan anders kan je dat niet weten. Beterschap, komt wel goed met je.
Gotcha70
0
quote:

Herbert schreef op 15 juni 2024 20:07:

[...]

JET heeft Denemarken overgenomen dus nu mag Glovo JET overnemen.
zo ziet masterstrateeg Jitse dat niet. Hij is als een predator op zijn prey aan het wachten.
[verwijderd]
1
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
déjà vu
6
quote:

PiFin schreef op 15 juni 2024 20:19:

[...]

Als het gepeupel geen weerwoord kan bieden, krijg je dit soort vocabulaire. Dit niveau van taalgebruik past ook bij JET-believers.
Het taalgebruik is niet ambetant. Integendeel, we gaan hier met iedereen amicaal om. In ieder geval geen badinerende opmerkingen.

Fijne avond.
[verwijderd]
0
@déjà vu,@ Ruval en de rest:
Jullie mogen mij beschimpen, uitschelden, belachelijk maken, maar ik raak niet van koers. Ik ben een luis in de pels en mijn doel is het lot van JET bezegelen, zoals Pieter Lakeman bij DSB heeft gedaan.

C'est pas moi qui vous embête ! Le coupable, c'est Jitse Groen!.
Leeuwerik de r
4
Bijzonder, zo'n kruistocht tegen de CEO. Doet mij eerder denken aan Don Quichot dan Pieter Lakeman. Misschien Spaans leren in plaats van Frans?
[verwijderd]
1
@ Leeuwerik de r : Ik ben een Europeaan die zijn talen goed beheerst, waaronder ook Spaans. Ik zal niet ingaan op mijn beheersing van zes talen en twee dialecten, want dat is hier niet relevant. Het gaat om de wanprestatie van JET. JET is Jitse en Jitse is JET, dus impliceert mijn kruistocht tegen JET ook een kruistocht tegen Jitse, en andersom. Ik heb niets tegen de goede man, maar wel tegen zijn handelen en het misleiden van veel mensen, waaronder kleine particuliere beleggers.

Ik heb mijn plicht gedaan! Ik heb iedereen gewaarschuwd voor de ondergang van JET. De diehard believers moet ik helaas beschouwen als collateral damage.
Goedekans
5
quote:

PiFin schreef op 15 juni 2024 19:58:

[...]

En wat concluderen we hieruit? Beleg nooit in de nep-index AMX, waar JET toe behoort, want als je dat doet, ben je je geld kwijt. Kijk naar al die bedrijfjes die ter ziele zijn gegaan; zij hadden allemaal AMX-noteringen.
Jij verdedigt hier JET, en tegelijkertijd zeg je: de afgelopen 10 jaar zijn de rendementen van de midcaps dramatisch. Hoe schizofreen kun je zijn?

Ter informatie: JET bezorgt al 20 jaar bedorven shoarma en heeft alleen maar schulden. Waarde creëren voor aandeelhouders is een vreemd begrip voor Jitse Groen. Wat Groen ook onderneemt, het is nu al te laat. Uber Eats was al geland en nu komt het grof geschut van Doordash. Bye bye Jitse Groen: je bent een kruidenier met grootheidswaanzin.
Ik zou als ik jou was je neus snuiten en je mond spoelen. Een beetje verfrissen is hard nodig.
Jij hebt wel overal verstand van zeg.
Bijzonder getalenteerd die Piet Finito.
Goedekans
4
quote:

PiFin schreef op 15 juni 2024 21:07:

@déjà vu,@ Ruval en de rest:
Jullie mogen mij beschimpen, uitschelden, belachelijk maken, maar ik raak niet van koers. Ik ben een luis in de pels en mijn doel is het lot van JET bezegelen, zoals Pieter Lakeman bij DSB heeft gedaan.

C'est pas moi qui vous embête ! Le coupable, c'est Jitse Groen!.
Je bent geen luis in de pels.
Nee, daar is meer voor nodig.
Je ben geschikt om de triangel te
spelen in een orkest.
Ruval
2
quote:

PiFin schreef op 15 juni 2024 21:07:

@déjà vu,@ Ruval en de rest:
Jullie mogen mij beschimpen, uitschelden, belachelijk maken, maar ik raak niet van koers. Ik ben een luis in de pels en mijn doel is het lot van JET bezegelen, zoals Pieter Lakeman bij DSB heeft gedaan.

C'est pas moi qui vous embête ! Le coupable, c'est Jitse Groen!.
Ik krijg steeds meer respect voor Gotcha. Inhoudelijk verschillen we soms van mening, maar zijn toonzetting is in ieder geval goed en heel anders dan onze ‘new kid on the block’ . Tjonge jonge, wat een nivo zeg
Kwiirk
2
quote:

PiFin schreef op 15 juni 2024 22:29:

@ Leeuwerik de r : Ik ben een Europeaan die zijn talen goed beheerst, waaronder ook Spaans. Ik zal niet ingaan op mijn beheersing van zes talen en twee dialecten, want dat is hier niet relevant. Het gaat om de wanprestatie van JET. JET is Jitse en Jitse is JET, dus impliceert mijn kruistocht tegen JET ook een kruistocht tegen Jitse, en andersom. Ik heb niets tegen de goede man, maar wel tegen zijn handelen en het misleiden van veel mensen, waaronder kleine particuliere beleggers.

Ik heb mijn plicht gedaan! Ik heb iedereen gewaarschuwd voor de ondergang van JET. De diehard believers moet ik helaas beschouwen als collateral damage.
Kent u Dick Boer?
[verwijderd]
0
quote:

Kwiirk schreef op 15 juni 2024 22:54:

[...]
Kent u Dick Boer?
Geen idee waarom je deze vraag stelt, maar dit is mijn mening: Dick Boer is een bekwame bestuurder. Hij heeft onder andere de samenvoeging van Ahold-Delhaize tot een goed einde gebracht, maar nu, tegen zijn zeventigste, zal hij het faillissement van JET begeleiden. Hij is de aangewezen persoon om met de curatoren in gesprek te gaan.

Heb ik je vraag naar tevredenheid beantwoord?
déjà vu
5
quote:

PiFin schreef op 15 juni 2024 23:17:

[...]

Geen idee waarom je deze vraag stelt, maar dit is mijn mening: Dick Boer is een bekwame bestuurder. Hij heeft onder andere de samenvoeging van Ahold-Delhaize tot een goed einde gebracht, maar nu, tegen zijn zeventigste, zal hij het faillissement van JET begeleiden. Hij is de aangewezen persoon om met de curatoren in gesprek te gaan.

Heb ik je vraag naar tevredenheid beantwoord?
Je geeft in je posting hiermee aan dat JET faillissement heeft aangevraagd.
Dit is zeer misleidende informatie omdat dit niet waar is. Je brengt hiermee beleggers op een verkeerd spoor. Een dikke NOK voor je posting.
Mailbox
12
Er wordt weer veel gal gespuugd hier. Vaste prik als de koers daalt. Dan is er niets meer goed aan het bedrijf, de baas deugt niet , de koers gaat onder de 10 euro, het bedrijf gaat failliet, etc. En als er weer een flinke opvering van de koers komt door een positieve ontwikkeling m.b.t JET, dan zien veel schrijvers hier weer een koers van 25 opdoemen. Laat het allemaal een beetje waaien. De koersdaling van de afgelopen weken is veroorzaakt door shortpartijen. Daar komt vanzelf weer een kentering in. Juist de afgelopen week zijn er positieve berichten m.b.t Grubhub naar buiten gekomen, samenwerkingen met Amazon en Starbucks. Niet de minsten. En de geluiden van een paar vervelende figuren hier kennen we nu wel, sla er geen acht op. Op bijna elk forum zitten mannetjes die er op geilen om negativiteit te verspreiden.
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten en juist te quoten, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
Pedro Ines Kuilen
0
quote:

PiFin schreef op 15 juni 2024 20:19:

[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
Mooi dat het land waar Uber Eats is gevlucht en JET dominant is, won van Albanië want daar wordt veel minder eten besteld!! Ook goed voor JET dat Spain won van Kroatië!
Herbert
0
Lage koers betekent dat meer aandelen aan personeel wordt gegeven dus meer verwatering. Aandelen zijn voor gemiddeld 13,79 teruggekocht dus 15% lager dan huidige koers.
wiegveld
0
quote:

Mailbox schreef op 15 juni 2024 23:53:

Er wordt weer veel gal gespuugd hier. Vaste prik als de koers daalt. Dan is er niets meer goed aan het bedrijf, de baas deugt niet , de koers gaat onder de 10 euro, het bedrijf gaat failliet, etc. En als er weer een flinke opvering van de koers komt door een positieve ontwikkeling m.b.t JET, dan zien veel schrijvers hier weer een koers van 25 opdoemen. Laat het allemaal een beetje waaien. De koersdaling van de afgelopen weken is veroorzaakt door shortpartijen. Daar komt vanzelf weer een kentering in. Juist de afgelopen week zijn er positieve berichten m.b.t Grubhub naar buiten gekomen, samenwerkingen met Amazon en Starbucks. Niet de minsten. En de geluiden van een paar vervelende figuren hier kennen we nu wel, sla er geen acht op. Op bijna elk forum zitten mannetjes die er op geilen om negativiteit te verspreiden.
Er is meer dan shorters, want shorterpercentage is nauwelijks veranderd de afgelopen weken en schommelt rond de 11 % .
Volgende verklaring graag.
Herbert
0
quote:

wiegveld schreef op 16 juni 2024 08:31:

[...]

Er is meer dan shorters, want shorterpercentage is nauwelijks veranderd de afgelopen weken en schommelt rond de 11 % .
Volgende verklaring graag.
We zien wel een afbouw bij UBS, BR en misschien nog een investeerder >5%.
Ruval
0
quote:

wiegveld schreef op 16 juni 2024 08:31:

[...]

Er is meer dan shorters, want shorterpercentage is nauwelijks veranderd de afgelopen weken en schommelt rond de 11 % .
Volgende verklaring graag.
Geen shorters maar inprijzen aangepaste rente verwachtingen en gebrek aan relevant JET nieuws. Laten we niet vergeten dat de stijging van het aandeel van € 12 naar € 15 enkel te maken had met rente hoop. De updates van JET zijn tot nu toe een mixed bag en worden logischerwijs negatief geïnterpreteerd. Dit laatste zal zo blijven tot het moment dat JET weer groei laat zien. Ik verwacht dit bij HJ1 cijfers
45.279 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 ... 2260 2261 2262 2263 2264 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 12 feb 2025 17:35
Koers 12,455
Verschil -0,155 (-1,23%)
Hoog 12,685
Laag 12,385
Volume 1.280.696
Volume gemiddeld 1.819.334
Volume gisteren 964.697