Biofoed schreef op 16 februari 2022 16:42:
Graag wil ik een open vraag stellen aan een aantal posters hier:
Posten jullie uit frustratie en/of vermaak of hebben jullie echt de intentie om zinvolle informatie te verstrekken? Mochten jullie inderdaad zinvolle informatie willen verstrekken door middel van analyses en retorische vragen, vermoeden jullie dan dat er mensen zijn die deze serieus nemen?
Voorbeelden:
* Als om 15.30 uur de hele beurs naar beneden gaat omdat de VS lager opent heeft het management of de positie van het bedrijf TT daar dan iets mee te maken als TT ook mee naar beneden gaat?
* Als Garmin betere omzetten heeft behaald in 2021 dan TT op/door de consumer-markt is dat dan vreemd en zegt dit iets over de automarkt of TT? TT heeft al jaren geleden aangegeven dat zij dit aan het afbouwen zijn en hier op termijn mee gaan stoppen en dat dit absoluut geen prioriteit heeft. Wat zou je dan kopen als consument indien je nu een routeplanner aanschaft? Ik vermoed geen TT. Daarnaast is het ook nog zo dat als gevolg van de vertraging in de productie van nieuwe auto's er meer tweedehands auto's zijn ge- en verkocht wat natuurlijk een positief effect heeft op de consumermarkt voor routeplanners.
Als laatste ben ik ook heel benieuwd naar de antwoorden van alle posters op deze open vraag:
Denken jullie dat een oud-bankier als HG zodanig trots is dat hij op 61-jarige leeftijd mogelijk honderden miljoenen gaat verkwanselen omdat hij tegen beter weten in niet wil toegeven dat TT het uiteindelijk niet gaat redden ten opzichte van Google, Here en anderen? Of dien je er als aandeelhouder in TT altijd rekening mee te houden dat HG minder belang heeft bij het dagelijks maximaal opdrijven van de koers omdat hij weet dat TT toch niet te verkopen is zonder zijn medewerking waardoor je als aandeelhouder alleen maar geduld kan hebben (zoals Tatje altijd aangeeft)?