Budweiser Brewing Group juicht resultaten toe met een boost van de Euro 2020-run van Engeland De Budweiser Brewing Group heeft beloofd te blijven investeren in het VK, aangezien het sterke verkoopcijfers voor het tweede kwartaal van 2021 onthulde, zelfs nog boven het pre-pandemische niveau.
De Groep - onderdeel van AB InBev dat Salmesbury Brewery exploiteert - zei dat het werd gesteund door de run van het Engelse voetbalteam in Euro 2020. Bud Lite sponsorde het team. AB InBev, dat ook merken als Stella Artois en Corona produceert, zei dat de omzet in het tweede kwartaal van 2021 met 27,6 procent is gestegen tot $ 13,5 miljard.
Dit vertegenwoordigde een omzetgroei van 3,2 procent ten opzichte van 2019, zelfs in de context van aanhoudende gevolgen in verband met COVID-19.
De Budweiser Brewing Group is al van plan om haar activiteiten in Samlesbury uit te breiden.
Paula Lindenberg, President voor het VK en Ierland, zei: “Dit kwartaal, waarin veel lockdown-beperkingen voor de horeca zijn versoepeld, blijft Budweiser Brewing Group UK&I een cruciale rol spelen bij het stimuleren van het economische herstel.
Nu we de terugkeer van de 'samen-momenten' die de kern van ons bedrijf vormen, beginnen te verwelkomen, zagen we volume- en waardegroei ten opzichte van 2019. “Een hoogtepunt dit kwartaal was onze Bud Light-sponsoring van het Engelse team, waarmee we een enorme 360-campagne door het hele land lanceerden, waardoor retailers, pubs en fans zich konden onderdompelen in het team en Engeland naar de finale konden juichen.
"Tijdens het toernooi kreeg Bud Light de meeste stemmen op social media" Ze voegde eraan toe: “Budweiser Brewing Group UK&I is een trotse Britse brouwer met een sterke aanwezigheid in het VK. “
Onlangs hebben we een rekruteringsactie gelanceerd voor meer dan 100 vacatures in onze commerciële business en in onze brouwerijen. "We zijn toegewijd aan het creëren en ontwikkelen van kansen voor meer mensen om geweldige dingen te bereiken."