denk dat Telematics veel makkelijker te verkopen is dan de Kaarten van TT, wat niet wel zeggen dat de Kaarten niet meer waard zijn in geld uitgedrukt, maar de belangstelling voor Telematics is groot, zowel van strategische Kopers als prijskopers
voor de Kaarten zijn er tot nu toe enkel prijskopers geweest en die opteerden dan ook voor het geheel
met de Kaarten zijn ze te laat, die hadden ze moeten verkopen op de HERE-hype, toen hadden ze waarschijnlijk dezelfde waardering als HERE gekregen, nu is dat een stuk moeilijker
Google heeft de waarde verziekt en de markt opengebroken, niet iedereen wil met Google of een Apple concurreren over tijd
daarom is er ook nog geen KO-bod gekomen voor héél TT ( hopelijk komt dat nog), voor nu zijn het enkel prijskopers ( private equity) die interesse tonen en voor zover wij weten geen strategische spelers.
HG zal eventueel bij gebrek aan de juiste waardering voor de Kaarten genoodzaakt zijn via partners van het grote belang van de FFF afscheid te nemen en dan is de kans aanwezig dat de free-float eerst vervangen dient te worden door partners via een privatisering, om daarna maximaal rendement te kunnen behalen voor de FFF.
HG's kracht is nog immer het kunnen controleren van een groot belang in TT, raakt hij die controle kwijt dan is het over, daarom zal hij moeten luisteren en bereid zijn in te geven aan de wensen van de andere grootaandeelhouders
de premie voor wat zij kunnen vangen voor hun aandeel is bepaald doordat de neuzen nog in dezelfde richting staan en een Koper niets kan zonder goedkeuring, de onderlinge belangen in de FFF zijn 100% geld gedreven niet meer strategisch denken hoe verder met Maps Plus voor TT in een uitdagende toekomst, da's enkel voor de bühne - lipservice om de toko aantrekkelijk te maken.
da's mijn gedacht
reken je niet rijk, je mag al blij zijn als TT post Telematics een 10 euro plus aandeel aan de beurs gaat geven.