HG en AdT zijn de initiatiefnemers van de ingezette strategiewijziging.
Zij blijven geen 5 jaar meer aan.
Waarom de beperking tot automotive driving.
Veel gemakkelijker en op een hoger prijspeil is Automotive en Enterprise te slijten oa door de belangstelling van HighTech.
Met een eigen aandeel van 10% a 600 mio moet het mogelijk zijn om geinteresseerde partijen te vinden in de hoek van Baidu, Microsoft, Apple, Bosch, Continental, Uber ed.
Met een investering ad 900 mio voor 15% hebben deze partijen een platform tot hun beschikking met gewaardeerde partners die gezamenlijk een enorme boost kunnen geven aan de winstgevendheid van deze Unit.
TT is slechts aanwezig om eea in goede banen te leiden maar de macht ligt bij de overige participanten.
6 miljard voor Automotive Enterprise , TTT 1,25 miljard, Cons 250 mio en cash 250 mio minus investering 10% ad 600 mio geeft 7,150 mio plus 10% new Autom Emterpríse ofwel koers min 30 euro.
Voor participanten veel aantrekkelijker
Winstgevende business vanaf de start
Geen meerderheid voor zeggenschap bij oude aandeelhouders
Geringe investering indien je het afzet tegen wat nu betaald wordt voor startupps.